Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ!


ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜ. "ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ" ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 25/05/2009


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΣΧΗΣ


Εμφανίστηκε μέσα στη μαύρη απελπισία!
Ποιος άλλος; Η θειά μας η Αμερσούδα. Καιρό είχε να ...σκάσει μύτη και κατέπλευσε σαν περήφανη φρεγάτα ...παροπλισμένη! Φαινόταν από μακριά ότι κάτι πάλι την ανησυχούσε. Κάτι την απασχολούσε και πολύ μάλιστα. Αναψοκοκκινισμένη και ξεφυσώντας ως μαούνα έτοιμη να σαλπάρει στρογγυλοκάθισε φαρδιά πλατιά στο μεγάλο καναπέ και άρχισε να μονολογεί!
- Τι θα γίνει πάλι;
- Τι θες να γίνει; Ο,τι είναι να γίνει θα γίνει, ό,τι είναι να μην γίνει δεν θα γίνει!
- Μη με δουλεύετε... Δώσε μου ένα τσιγάρο...
- Πρέπει να το κόψεις. Το απαγορεύουν από τον άλλο μήνα!
- Και εγώ θα τους κόψω τον... !
Ήρθε η απάντηση άμεση και αθυρόστομη! Και συνέχισε.
- Τι θα κάνουμε στις εκλογές; Ποιόν θα ψηφίσουμε; Εχω μπερδευτεί...! Η Νέα Δημοκρατία αλληλοσφάζεται με το ΠΑΣΟΚ... Οι γαλάζιοι τα ρίχνουν στους πράσινους και οι πράσινοι στους γαλάζιους... Το ΚΚΕ τα έβαλε με τους δυο προηγούμενους και το Συνασπισμό και ο τελευταίος με όλους τους υπόλοιπους. Ο ΛΑΟΣ χτυπάει δεξιά και αριστερά και οι οικολόγοι σκάνε μύτη. Αν τους ακούσεις ξεχωριστά λες ...μπας και έχει δίκιο; Όλοι έχουν δίκιο... Αν τους βάλεις τον έναν απέναντι στον άλλο, άσε που θα μαλλιοτραβηχτούν, το χάνουν το δίκιο τους. Ο καθένας βγάζει τα άπλυτα του άλλου στην φόρα και οι μπαλωθιές πάνε και έρχονται. Άντε βγάλει άκρη μετά. Για πες... ποιον να ψηφίσει κανείς;
Δεν άφησε όμως κανένα να πει γιατί συνέχισε το ...μπίρι μπίρι.
- Εσείς φταίτε για την κατάντια της χώρας. Όχι, εσείς φταίτε και ...το τραγούδι θα μας πάει μέχρι την αποφράδα μέρα. Και από πίσω ακολουθούν οι ουδέποτε εισελθόντες στην εξουσία και εκφράζονται με άλλον αέρα. Του αμόλυντου και του άσπιλου! Λες να ψηφίσω κανέναν από αυτούς;
- Τι να σου πω...
- Να μη μου πεις τίποτα! Πώς όμως να κάνω αυτό το ...απονενοημένο διάβημα; Μου λες; Δεν θα έχω τύψεις μετά; Δεν θα ζητήσω να μου κόψουν τα χέρια; Γι’ αυτό σου λέω. Είμαι σε απόγνωση!
Τέτοιο καημό η θειά μας!   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου