Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ



- Κακό πράμα ένα διαζύγιο!...
- Τι έγινε; Ποιος χώρισε;
- Μη σκας, δε χώρισε κανείς!
- Αλλά τότε;…
- Απλώς παρακολουθούμε τις παρενέργειες ενός διαζυγίου χωρίς στην ουσία να έχει χωρίσει κανείς!
- Θα μας τρελάνεις!
- Τι θα σας τρελάνω! Εδώ γίνονται πράματα και θάματα! Πώς είναι όταν χωρίζει ένα ζευγάρι…
- Δεν το έχω ζήσει, δεν ξέρω…
- …και σκοτώνονται για τα περιουσιακά, ένα πράμα; Έτσι ακριβώς! Αυτό δικό μου, αυτό δικό σου, όχι μαζί το πήραμε, και άλλες ιστορίες ευγενούς άμιλλας! Και νάσου οι πυροβολισμοί από τη μια μεριά, και νάσου από την άλλη, εμφύλιος πόλεμος στην ουσία!
- Τι εννοείς επακριβώς;… Διότι είσαι και πάλι μυστήριος…
- Βγαίνουν στη φόρα τα οικονομικά των κομμάτων που είναι κάτι χειρότερο και από τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Άδεια ταμεία και τα δάνεια αδύνατον να εξοφληθούν! Και φυσικό είναι οι κατηγορίες να πάνε και να έρχονται. Βγάλε άκρη… Και θέλουν να φτιάξουν τα δικά μας οικονομικά… Μυστήριο πακέτο που είναι ο άνθρωπος!
- Μου μυρίζεται ότι εμείς θα πληρώσουμε τη νύφη τελικά! Πόσες φορές τελικά σε αυτή τη ζωή. Θα μας βάλουν μέσα για πολυγαμία! Πόσες νύφες πια να αντέξουμε;
- Δεν είναι μόνο αυτό! Αυτό που έχω μεγάλη απορία είναι πως τα βρίσκουν με τις τράπεζες. ΟΙ εισπρακτικές εταιρίες τους παίρνουν τηλέφωνο; Και τι τους λένε; Και αν δεν τους παίρνουν τηλέφωνο γιατί δεν τους παίρνουν; Και άμα χρωστάνε πως θα τα επιστρέψουν; Και άμα δεν τα επιστρέψουν τι θα γίνει; Δεν θα έχουν πρόβλημα οι τράπεζες;
- Εγώ σου λέω και το άλλο. Πες ότι τα κόμματα δεν έχουν για να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους. Εντάξει;
- Σιγά που θα είναι…
- Η τράπεζα τι πράμα θα τους κάνει κατάσχεση; Ποιόν θα πιάσουν και θα βάλουν φυλακή; Ή δεν είναι έτσι; Είναι άλλη η διαδικασία; Γιατί άμα είναι άλλη να κάνουμε και εμείς ένα κόμμα, να πάρουμε ένα δάνειο. Δεν θα μας δώσουν; Θα μας δώσουν. Τι στα κομμάτια κόμμα θα είμαστε; Και με τα λεφτά που θα πάρουμε θα ξοφλήσουμε αυτά που ήδη χρωστάμε. Και έτσι όλα θα είναι μέλι γάλα. Τι λες, δεν είναι ωραία η ιδέα μου; Θέλει λίγο φτιάξιμο, αλλά θα τη στρώσω, που θα πάει;
- Εγώ, πάντως, αυτό που ξέρω είναι ότι ο κλήρος θα πέσει στον γενναίο.
- Και ποιος είναι αυτός;
- Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;   
- Α! μη με κοιτάς έτσι, εγώ δε ξέρω τίποτα! Πλάκα έχουμε στο σπίτι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου