Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Αυτό που ο κάθε ειδικός και μεγαλοσχήμων εκ των ανωτέρων κλιμακίων της ευρωπαϊκής οικονομίας βγαίνει και διαλαλεί ότι η οικονομία μας πάει από το καλό στο  καλύτερο με τρελαίνει!
- Το παθαίνεις και συ; Τι σύμπτωση! Το παθαίνω και ‘γω!
- Διότι, φίλε μου, δεν μπορείς έξω από τον χορό να λες πολλά και διάφορα! Μπες μέσα να δεις πόσο θα λαχανιάσεις και εσύ χορεύοντας όλο την ημέρα κάτω από τους ήχους του ταμπούρλου που χτυπάς! Δώσε μου και εμένα λίγο το ταμπούρλο να το χτυπώ εγώ και έλα πιάσε τα χέρια και ξεκίνα τις γύρες! Για να δώ πόσες γύρες θα αντέξεις!
- Μαζί σου κι εγώ!
- Αυτό έλειπε να ήσουν με τον άλλον! Θα γινόταν διαδήλωση!
- Ναι, αλλά είναι, τουλάχιστον ο Σόιμπλε, συγκρατημένα αισιόδοξος!
- Αυτό έλειπε να είναι ασυγκράτητα!
- Και λέει ότι υπάρχουν σημάδια ανάκαμψης, ορατά μεν αλλά εύθραυστα!
- Το ότι κάνουμε …κάμψεις μέχρι τελικής πτώσεως είναι γεγονός! Και συνεχίζουμε!
- Ναι αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς! Αφού αύριο θα πάω στη λαϊκή να αγοράσω καινούριες φόρμες!
- Μπα! Τι βλέπω; Αγοράζουμε από τη λαϊκή; Τις κόψαμε τις μπουτίκ;
- Έτσι πάει! Το χρήμα δεν τρέχει άφθονο! Μόνο στα δάνεια, εκ του εξωτερικού!   
- Να σε ρωτήσω κάτι, μιας και το ‘φερε η κουβέντα! Αυτά τα δάνεια πότε θα σταματήσουν; Διότι τελικά θα βγούμε και δαρμένοι και …βρεμένοι!
- Τι εννοείς;
- Τόσα δάνεια πήραμε και παίρνουμε και η κατάσταση δεν αλλάζει, είναι σε τροχιά εξέλιξης! Τα δάνεια πώς και πότε θα ξοφληθούν; Τι λες επ’ αυτού;
- Κοίτα να σου πω! Το πείραμα όπως είπες βρίσκεται εν εξελίξει! Είμαστε καθ’ οδόν στο στάδιο, βλέποντας και κάνοντας! Θα δείξει ο καιρός και η …μαντάμ Πυθία! Μόλις θα ζαλιστεί ακόμη λίγο από τους καπνούς θα προβεί σε δηλώσεις, κοινώς θα εκδώσει χρησμό!
- Καλά, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι! Δεν πάω καλύτερα στην κυρά Κατίνα να μου πει το φλιτζάνι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου