Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ |ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Που τα έβαλα, να δεις που τα έβαλα!...
- Τι ψάχνεις;
- Εδώ τα είχα, ρε παιδί μου, που χώθηκαν;
- Τι έχασες;
- Τα χάπια μου έχασα!
- Γιατί;  Θες να πάρεις κανένα τώρα;
- Όχι, βρε παιδάκι  μου. Να τα έχω σε επιφυλακή, σε περίπτωση που τα χρειαστώ!
- Και πώς ξέρεις ότι θα τα χρειαστείς;
- Με δουλεύεις προφανώς! Δεν πάω πουθενά χωρίς τα χάπια μου! Τα αγαπημένα μου Lexo! Ούτε βήμα χωρίς αυτά!
- Ε! Δεν έχεις το Θεό σου! Πλάκα μου κάνεις!
- Καθόλου! Και μόνο που ξέρω ότι τα έχω μαζί μου, νιώθω ασφαλής! Είναι και αυτό ένα είδος θεραπείας!
- Και δεν μπορείς να τα βρεις τώρα;
- Να τα! Τα βρήκα! Είχαν χωθεί βαθιά και δεν φαινόντουσαν. Μη φανταστείς, δεν κουβαλάω ολόκληρο το κουτί! Μόνο δυό. Φτάνουν. Και ένα είναι αρκετό. Και κανένα να κεράσεις σε κάποιον που μπορεί να το χρειαστεί… Τι είναι; Πάει τέλειωσαν. Ανεφοδιασμός την επόμενη μέρα! Να, για παράδειγμα εσύ, μπορεί να τα χρειαστείς, σε λίγο!
- Γιατί; Έτσι με κόβεις;
- Με αυτά που θα σου πω!
- Δηλαδή;
- Εγώ έχω πάρει δυο μέχρι στιγμής για αυτήν την υπόθεση.  Άκου να δεις!... Συνέχεια το γυροφέρνουν ότι θα μειωθούν οι συντάξεις, θα μειωθούν οι μισθοί, από ανύποπτες πηγές, αλλά προς το παρόν δεν γίνεται τίποτα. Μέχρι να το εμπεδώσουμε τελείως. Μέχρι να πούμε …άει... εσύ κι ο γρύλος σου!
- Μη μου λες τέτοια και είναι να βγω σε σύνταξη! Κουτσουρεμένη θα την πάρω;
- Δεν ξέρω τίποτα! Αλλά συνέχεια δε λένε, δεν βγαίνουν τα ταμεία και δεν βγαίνουν τα ταμεία; Σου λέει, τρέξε και κάνε ρύθμιση. Να κάνω, ρε φίλε μου ρύθμιση, δε λέω να μην κάνω, αλλά πώς; Αφού δεν με αφήνεις σε χλωρό κλαρί! Να κάνω ρύθμιση για τα παλιά, ξοφλώντας όμως τα τρέχοντα! Διαφορετικά δεν έχει ρύθμιση. Εμ, πώς να τα κουλαντρίσω; Τι να πρωτοπρολάβω να δώσω; Οπότε, μηδέν από μηδέν, μηδέν! Να σου φέρω ό,τι μπορώ να μαζέψω, να μειώσω τα χρέη μου. Διότι, κύριοι, φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι. Κατάλαβες; Πώς να πάω να κάνω ρύθμιση; Επομένως, δεν έχουμε έσοδα, δεν μπορούμε να πληρώνουμε τόσο μεγάλες συντάξεις. Άρπα το, το  κούρεμα μετά!
- Δε μου λες; Έτσι το παίρνεις ή με νερό; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου