Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Σιγουρεύτηκα τώρα!
- Για ποιο πράμα;
- Ό,τι έχω πρόβλημα! Μεγάλο! Μη σου πω ότι μπορεί και να τυφλωθώ!
- Χτύπα ξύλο! Καλά, βλάκας είσαι; Έτσι στα καλά καθούμενα κάνεις διαγνώσεις από μόνος σου; Πήγες στο γιατρό;
- Σιγά που ξέρουν κι αυτοί! Τίποτα δεν ξέρουν! Τις προάλλες ήμουν και μου είπε ότι δεν έχω τίποτα.
- Είδες, λοιπόν; Τι σου ‘λεγα! Μπαρούφες μου λες!
- Σιγά μην ξέρει ο γιατρός τίποτα! Βαλτός είναι κι αυτός, και μου λέει ότι δεν έχω τίποτα! Να μου το πει ο Αφεντούλης, μάλιστα! Αυτός είναι αντικειμενικός! Σ’ αυτόν θα πάω! Αυτός θα μου πει αν κινδυνεύω να τυφλωθώ!
- Βρε παιδί μου, πως σου σφηνώθηκε η ιδέα ότι θα τυφλωθείς! Και στο κάτω κάτω από πού κι ως που ο Αφεντούλης γιατρός; Είπαμε εμπειροτέχνης, αλλά με την υγεία δεν παίζουμε. Παίζουμε;
- Δε πα να λες ό,τι θες εσύ! Έτσι είναι τα πράματα, όπως τα λέω εγώ! Θα τυφλωθώ, ήδη δεν βλέπω καλά, δεν μπορεί να βλέπω καλά!
- Βρε παιδί μου, πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα; Μα τόσο σίγουρος είσαι πια;
- Ναι, σου λέω, δεν ακούς; Δεν βλέπω, δεν βλέπω τίποτα.
- Προς τα πού κοιτάς και δεν βλέπεις τίποτα; Για πες!
- Στο βάθος του τούνελ!
- Τι είναι αυτό πάλι;
- Αυτό που σου λέω. Εσύ βλέπεις τίποτα;
- Που να κοιτάξω; Σε ποιο τούνελ, τέλος πάντων, διότι έτσι που το πας, θα πάθουν τα νεύρα μου και τότε εγώ θα είμαι που θα χρειαστώ γιατρό και όχι εσύ. Και θα χρειαστώ νευρολόγο και όχι οφθαλμίατρο.
- Είδες που δεν βλέπεις κι εσύ! Την ίδια ασθένεια έχουμε!
- Μπα που να φας τη γλώσσα σου!
- Το θέμα είναι ένα, ότι δεν βλέπουμε και καλά θα κάνουμε…
- Εγώ βλέπω μια χαρά, δε πα να λες ότι θες εσύ…
- Να σου πω…, βλέπεις κανένα τούνελ;
- Αν εννοείς το γνωστό, ναι, βλέπω!
- Βλέπεις κανένα φως;
- Όχι!
- Είδες; Στα λόγια μου έρχεσαι! Πήγαινε πες το όμως και στην Αγγέλα, γιατί προχτές αυτή άλλα έλεγε!
- Σαν τι δηλαδή;
- Ότι βλέπει…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου