Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Πολύ σκεφτικό σε βλέπω!
- …
- Κάτι σε απασχολεί!
- …
- Γιατί δεν μου απαντάς;
- Σκέφτομαι!
- Αυτό το κατάλαβα! Τι είναι αυτό που σκέφτεσαι και σε έχει βυθίσει τόσο πολύ;
- Ξέρεις τι με απασχολεί;
- Για πες!
- Πόσα χρόνια τώρα παίρνουμε δάνεια; Να η δόση του πρώτου εξαμήνου, να η δόση του δεύτερου εξαμήνου και πάει λέγοντας…
- Ε; Και;
- Τι ε και, ρε χαϊβάνι; Τόσα χρόνια δανειζόμασταν και μας ήρθε ο ουρανός σφοντύλι. Αν συνεχίζουμε να κάνουμε το ίδιο; Ποιο δρόμο χαράξαμε; Αυτά δεν πρέπει να επιστραφούν; Άσε τους τόκους! Οχ! Αμάν, αμάν!
- Και τι να κάνουμε;
- Ακόμα δεν μπορούμε να στηριχτούμε στα πόδια μας;
- Ως φαίνεται…
- Και τόσα λεφτά που πάνε; Διπλό, τριπλό και πολλαπλό στράγγισμα τραβάμε…
- Α! Να σου πω, μην είσαι απαισιόδοξος. Εδώ μιλάμε για πλεόνασμα. Αφού θα δοθούν λεφτά πίσω.
- Ναι, τρέξε να πάρεις και εσύ…
- Δεν μπορώ..
- Μα αφού έχεις ανάγκες… δεν τα βγάζεις πέρα…
- Δεν με πιάνει εμένα, έχω περιουσία, λέει!
- Ε! τότε κόψε κανένα τοίχο, καμιά βεράντα, κάνα δυο πόρτες, εκείνη η ασφαλείας που έχεις πολύ καλή, θα πιάσει αρκετά, και πήγαινε να ξεχρεώσεις τα χρέη σου!
- Με τον πόνο μου παίζεις τώρα…
- Τι να κάνω; Μόλις σήμερα διάβαζα ότι ο επικεφαλής του Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών του Μονάχου βγήκε και τους τα είπε και από την καλή και από την ανάποδη. Άντε τώρα ποιον να πιστέψεις! Ποιος λέει την αλήθεια από όλους αυτούς που θέλουν να αποκτήσουν την ψήφο σου; Εδώ σε θέλω! Από την μια υπάρχει το πλεόνασμα, με τη βούλα της τρόικας, θα δοθεί οσονούπω και ρευστό, και από την άλλη αυτός ο οικονομολόγος που λέει ότι η κομισιόν έκανε επιλεκτική χρήση μεμονωμένων στοιχείων για να βγει το πλεόνασμα. Εγώ από λογιστικά, την λέω την αμαρτία μου, είμαι σκράπας! Αυτοί που είναι βουτηγμένοι μέσα στους αριθμούς γιατί διαφωνούν; Να πω είναι κάτι καλλιτεχνικό, οι απόψεις μπορεί να διίστανται. Έτσι ο ένας, έτσι ο άλλος. Ο καθένας έχει διαφορετική ματιά και άποψη και ιδιοσυγκρασία. Στους αριθμούς όμως…;
- Κοίτα να σου πω, μερικές φορές ένα και ένα δεν κάνουν δύο, κάνουν και έντεκα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου