Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Σσς… Θα μας ακούσουν! Μη κάνεις θόρυβο!
- Εγώ κάνω θόρυβο; Τα δικά σου παπούτσια ακούγονται!
- Για δες! Φαίνεται τίποτα;
- Για να δω! Μπα τίποτα! Μαύρο κι άραχνο σκοτάδι!
- Για δες από την άλλη μεριά!
- Τίποτα κι από κει! Ησυχία!
- Προχώρα τότε! Αλλά με προσοχή! Μη μας πάρουν χαμπάρι! Να μη φανούμε!
- Σιγά ντε! Δεν βλέπεις μπροστά σου; Με πάτησες! Πρόσεχε λίγο! Με ξενύχιασες!
- Εγώ; Ούτε σ’ ακούμπησα καν! Ό,τι θες λες, μου φαίνεται!
- Ακούγεσαι! Μη μιλάς!
- Όταν μου λες ασυναρτησίες, τι να σου κάνω; Για δες τώρα κατά κει!
- Τίποτα, σου λέω! Πόσο ακόμη θα προχωρήσουμε;
- Ξέρω, εγώ; Προχώρα και θα δούμε!
- Προχώρα, προχώρα, αλλά δεν φαίνεται τίποτα, βρε παλικάρι μου! Μήπως δεν είχες σωστές πληροφορίες; Μήπως σε γέλασαν; Μήπως δεν κατάλαβες;
- Με προσβάλλεις! Είναι δυνατόν να μην κατάλαβα; Το είπαν καθαρά!
- Τέλος πάντων!
- Ε! τι κάνεις εκεί; Ανάβεις φακό; Θα καρφωθούμε. Κλεισ’ τον αμέσως!
- Αφού δεν φαίνεται κανένας! Πως θα μας δουν;
- Βρε, άκου που σου λέω εγώ!
- Και πώς θα βγούμε τώρα, μέσα στο σκοτάδι; Στα τυφλά προχωράμε! Ποιον δρόμο να πάρουμε;
- Προχώρα εσύ και μη μιλάς! Θα βρούμε άκρη. Κάπου θα υπάρχει έξοδος! Δεν μπορεί!
- Άντε, βρες την εσύ που είσαι πιο ξύπνιος! Εγώ δεν βλέπω τίποτα. Νίπτω τα χείρας μου!
- Μου έμαθες και το νίπτω τας χείρας μου!
- Έλα μπροστά εσύ! Για να σε δούμε και σένα! Θα μας βγάλεις έξω;
- Εγώ ρε θα σας βγάλω έξω; Τον δρόμο ψάχνουμε, αφού το είπε ξεκάθαρα. Βγαίνετε…
- Και εσύ τον πίστεψες… Πάρε ένα χάρτη, ένα σχέδιο, κάτι τις τέλος πάντων για να ξέρουμε που πάμε! Έτσι στα τυφλά θα πορευτούμε;
- Μα, μου το είπε, ξεκάθαρα, δεν χρειάζεται! «Βγαίνετε από την ύφεση, η οικονομία ανακάμπτει» ! Κοτζάμ Σόιμπλε το είπε, να μην τον πιστέψω;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου