Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τρέξε, τρέξε!
- Γιατί; Θα αρχίσουμε γυμναστική; Δεν έχω ούτε φόρμες ούτε παπούτσια αθλητικά! Έτσι όπως είμαι θα τρέξω;
- Βρε, τρέξε να προλάβεις!
- Σου είπα! Αδυνατώ! Τρέξε εσύ!
- Για σένα το λέω, εσύ έχεις το πρόβλημα!
- Ποιο από όλα, διότι πρέπει να κρατάμε και σειρά, η οργάνωση είναι το παν. Χωρίς οργάνωση θα χάσουμε το λογαριασμό και δεν θα ξέρουμε από πού να πρωτοφύγουμε!
- Ρε, συ! Δεν χρωστάς στο ΤΕΒΕ;
- Δεν λέγεται έτσι!
- Όπως και να λέγεται το ίδιο είναι!
- Και λοιπόν;
- Τρέξε να κάνεις αίτηση για να έχεις ιατροφαρμακευτική περίθαλψη!
- Α! καλά! Για αυτό μου λες να τρέξω;
- Γιατί δεν σου άρεσε;
- Προφανώς δεν διάβασες τα ψιλά γράμματα.
- Γιατί έχει και ψιλά γράμματα;
- Αμέ!
- Και τι λένε;
- Για να κάνεις αυτό που λες, πρέπει να έχεις φορολογητέο εισόδημα γύρω στα δώδεκα χιλιάρικα. Έτσι κατάλαβα πάντως εγώ!
- Και εσύ δεν έχεις;
- Για σκέψου το λίγο! Δηλαδή, να έχεις ένα χιλιάρικο εισόδημα το μήνα. Σου λέει, πραγματικά δεν μπορείς να είσαι εντάξει με τις ασφαλιστικές σου εισφορές! Αν βγάζεις περισσότερα τότε πλήρωνε κανονικά διότι βγαίνεις! Διαφορετικά κάνεις το κορόιδο και δεν πληρώνεις. Οπότε πλήρωνε για να έχεις και τα υπόλοιπα! Δεν βγαίνω και με τα διπλάσια, διότι δεν έχω μόνο αυτά! Θες να σου πω;
- Για πες!
- Εγώ δουλεύω εδώ, η γυναίκα μου δουλεύει στην Ξάνθη, ο μεγάλος μου σπουδάζει στην Αθήνα, ο μικρός μου είναι φοιτητής στην Πάτρα και η κόρη μου έχει τελειώσει τις σπουδές της και μένει ακόμη στο σπίτι διότι είναι άνεργη. Προφανώς όπως κατάλαβες την συντηρώ εγώ. Μετά πάμε στις ρυθμίσεις που ήδη έχω κάνει…
- Σταμάτα, σταμάτα, ήδη κάηκες… Δεν βγαίνεις μόνο με αυτά… δεν σου φτάνουν ούτε τα διπλάσια…
- Άρα τι μου λες να τρέξω;… Και με τα διπλάσια πάλι φτωχούλης του κερατά είμαι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου