Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι έχουμε πάθει!
- Σαν τι δηλαδή;
- Δεν μπορούν να πιάσουν τον Σήφη!
- Ποιος είναι αυτός;
- Καλά, δεν ξέρεις τον Σήφη, γνωστός στο πανελλήνιο; Πώς σου ξέφυγε;
- Δεν τον ξέρω. Τι να κάνουμε τώρα; Πες μου για να μάθω.
- Ο Σήφης, ρε! Ο Σήφης από την Κρήτη!
- Καλά, αυτό το είχα καταλάβει ότι ήταν από την Κρήτη. Κάτι άλλο. Κάποιο διακριτικό γνώρισμα.
- Είναι γύρω στο ενάμιση μέτρο με μεγάλη ουρά!
- Με δουλεύεις τώρα. Που ακούστηκε Σήφης με ουρά;
- Και όμως! Αυτός ο Σήφης έχει και ουρά… Γιατί με κοιτάς έτσι;
- Περιμένω να δω πότε θα σοβαρευτείς.
- Ρε, παιδί μου αυτός ο Σήφης είναι ο κροκόδειλος που κατοικοεδρεύει στην Κρήτη.
- Τι μου λες; Τον βάφτισαν κιόλας!
- Ναι, και δεν μπορούν να τον πιάσουν.
- Και πως θα τον πιάσουν;
- Έβαλαν μια παγίδα μέσα στο νερό με μερικά κοτόπουλα, μπας και φιλοτιμηθεί και πλησιάσει, αλλά που αυτός! Ανένδοτος!
- Κοτόπουλα βρήκαν να βάλουν;
- Και τι να έβαζαν;
- Μπορεί να είναι της τσίκνας ο Σήφης. Τίποτα παϊδάκια, κανένα κοκορέτσι, τίποτα πανσέτες… Μπορεί να έχει  χρόνια στην Ελλάδα, οπότε τα συνήθισε όλα αυτά!
- Και άμα ήταν κανενός αλλοδαπού και ήταν μαθημένος σε άλλη κουζίνα; Μπορεί να έχει λεπτό και ευαίσθητο ουρανίσκο. Μπορεί να είναι οπαδός της γαλλικής κουζίνας!
- Λες;
- Και γατί να μην λέω; Όλα γίνονται εδώ. Γιατί να μην γίνεται κι αυτό;
- Εγώ λέω μπας και δεν θέλει να φύγει. Σου λέει καλά είναι εδώ. Διασκεδάζω κιόλας.
- Διασκεδάζει;
- Αμέ! Τα τουριστικά γραφεία κάνουν και ημερήσιες εκδρομές μέχρι εκεί για να δουν τον κροκόδειλο οι τουρίστες. Ατραξιόν περίτρανη ο Σήφης!
- Εμένα μου λες! Θα τύχει να αρπάξει κανέναν ο Σήφης και μετά θα σου πω εγώ!
- Οπότε θα λυθεί και το μυστήριο ποιας κουζίνας είναι οπαδός! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου