Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ

- Πάλι έτοιμο σε βλέπω…
- Μμμμ…
- Φουρτουνιασμένος… Μη με πάρουν κι εμένα τα σκάγια…
- Θα σκάσω…
- Αυτό το κατάλαβα… Την αιτία της φουρτούνας δεν κατάλαβα… Ακόμη…
- Φίλε μου αγαπημένε…
- Τα αισθήματα είναι αμοιβαία…
- Εγώ πήρα ένα δάνειο από την τράπεζα… Και δίνω δόσεις…
- Καλά, κάτι μας είπες… Μοναδική περίπτωση είσαι… Δεν έχει ξανασυμβεί… Εσύ και χιλιάδες χιλιάδων Ελλήνων από πίσω σου… Κοίτα! Δεν βλέπεις την παρέλαση;
- Άσε με να σου πω… Τώρα τελευταία δεν τα καταφέρνω να είμαι συνεπής…
- Άργησες… άργησες πολύ… Προηγούνται άλλοι…
- Και από τότε άρχισε ο Γολγοθάς μου…
- Γιατί;
- Δεν με αφήνουν σε ησυχία… Κάθε λίγο και λιγάκι χτυπάει το τηλέφωνο…
- Α! Κατάλαβα… Θα συνηθίσεις…
- Και καθυστερήσατε, και πείτε μας πότε έχετε προγραμματίσει την επόμενη δόση… Μα αυτούς περιμένω να με ρωτήσουν για να τους απαντήσω; Όποτε θα μαζέψω τους απαντώ… Ναι, αλλά εσείς υπογράψατε με την τράπεζα, έχετε υποχρεώσεις… Η τράπεζα θέλει την δόση της…
- Και δεν τους λες και εγώ την δική μου…
- Μα τους λέω, όποτε θα έχω θα βάλω…. Όχι, πρέπει να μας πείτε πότε… Αύριο, σε δύο μέρες, σε μια εβδομάδα; Μα δεν ξέρω τους λέω… Αυτή είναι η απάντησή μου… Και αυτοί το χαβά τους, επιμένουν… Θέλουν να τους δώσω μια απάντηση…
- Και δεν τους δίνεις και εσύ μία καημένε; Τι θα χάσεις;
- Να τους πω λες; Και άμα…
- Άμα δεν έχεις και δεν βάλεις, άμα σε πάρουν, που θα σε πάρουν, τότε τους λες συγγνώμη λάθος… Λάθος υπολογισμοί…
- Και τι να τους πω άμα με πάρουν; Πάλι ψέματα θα τους πω;
- Κοίτα να σου πω, αυτά είναι αμοιβαία… Και εσύ όταν υπέγραφες ήταν αλλιώς η κατάσταση, αν ήξερες ότι θα γινόμασταν κώλος δεν θα υπέγραφες, διότι μέχρι εκεί σε κόφτει από ό,τι ξέρω…
- Μα επιμένουν…
- Να επιμένεις και εσύ…
- Και τι θα βγει έτσι;
- Τίποτα… Όποτε θα έχεις θα βάζεις… Έτσι να τους πεις…
- Μα θα ξαναπάρουν…
- Ας ξαναπάρουν… Μην αντραλίζεσαι… Δεν έχουν πρόβλημα… Είδες που πήγαν τα κέρδη των τραπεζών; Στα ύψη.. Με αυτά και με τα άλλα γεμίζουν τα ταμεία τους…
- Ναι, αλλά το δικό μου είναι μείον…
- Σωστά, εσύ δεν είσαι τράπεζα…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου