Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Να σε ρωτήσω κάτι;
- Ρώτα ό,τι θες! Αρκεί να ξέρω να απαντήσω!
- Είναι δυνατόν να μην ξέρεις; Είμαι σίγουρος, αλλιώς δεν θα σε ρωτούσα…
- Για να δούμε…
- Τι είναι οφ-σορ;
- Καλά, ακόμη δεν ξέρεις τι είναι;
- Βρε, κάτι ξέρω μέσες άκρες, αλλά θέλω λεπτομέρειες. Γιατί πάντα γίνεται πολύ λόγος, πάντα γίνεται νταβαντούρι…
- Αχ! καημένε μου, εσύ κι εγώ ποτέ δεν θα αξιωθούμε να αποκτήσουμε μια οφ-σορ εταιρία…
- Και γιατί; Τόσο δύσκολο είναι;
- Και ναι, και όχι!
- Για λέγε, λοιπόν, δεν ξέρεις καμιά φορά, μπορεί να με αξιώσει και μένα ο Θεός να φτιάξω μια οφ-σορ! Και άμα μου πέσει το τζόκερ; Να μην ξέρω και εγώ τα κατατόπια;
- Πανεύκολο…, πας σε μια από τις χώρες που κάνουν κρα για επενδύσεις στην επικράτεια τους με διευκολύνσεις και άνευ φόρων και κρατάς τα λεφτά σου εκεί. Οπότε ούτε πληρώνεις φόρους εδώ, ούτε τίποτα, ούτε τα δηλώνεις…
- Δηλαδή ούτε ενφια, ούτε χαράτσια, ούτε φόροι μεταβίβασης;
- Έτσι ακριβώς…
- Και εδώ;
- Τι εδώ;
- Εδώ, εδώ ρε παιδί μου… εδώ τίποτα;
- Ντιπ τίποτα, ούτε δεκάρα τσακιστή…
- Τι μου λες, ρε φίλε μου…
- Αλλά αυτά είναι, για άλλους, με μπόλικα λεφτά, μπόλικα ακίνητα και κινητά… Δηλαδή, για μας όνειρο θερινής νυκτός…
- Ναι, αλλά έτσι… πες ότι όλοι είμαστε λεφτάδες…
- Χα, χα… Ωραίο ανέκδοτο είπες…
- Και έχουμε τις περιουσίες μας σε αυτές τις οφ-σορ…
- Ναι...
- Τι γίνεται εδώ;
- Ε! Τι θες να γίνεται; Το ‘παμε, πάλι τα ίδια θα ξαναλέμε;
- Ναι, ρε παιδί μου, αλλά εδώ η χώρα δεν θα έχει εισοδήματα..
- Και ποιος το είπε;
- Καλά, λέμε και ξελέμε; Τώρα δα, δε μου είπες ότι δεν πληρώνουμε φόρους και τα λοιπά …εσπεριδοειδή αν είμαστε σε οφ-σορ;
- Έτσι ακριβώς… Δεν πληρώνουμε…
- Και εδώ;
- Αααα… Πάλι τα ίδια…
- Και εδώ;
- Εδώ, αφού είμαστε εμείς, ρε… Εγώ κι εσύ…
- Με τρεις και εξήντα;
- Με τρεις κι εξήντα… Τρεις για φόρους και εξήντα για φόρους…
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου