Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Προσθήκη λεζάντας

- Πιάσε με!
- Γιατί;
- Θα πέσω!
- Γιατί, ρε;
- Πιάσε με σου λέω, δεν βλέπω, θα πέσω.
- Δεν βλέπεις; Εμένα με βλέπεις;
- Πολύ καλά μάλιστα.
- Πόσα είναι αυτά;
- Πέντε!
- Για στάσου, ρε φίλε, με δουλεύεις; Μια χαρά βλέπεις!
- Μα δεν βλέπω σου λέω. Πιάσε με. Έχω πρόβλημα όρασης.
- Είναι κάτι που δεν βλέπεις;     
- Στα λόγια μου έρχεσαι!
- Δηλαδή;
- Επιστρέψαμε, λέει!
- Που;
- Στην ανάπτυξη, λέει. Εγώ δεν βλέπω τίποτα, τίποτα! Για αυτό σου λέω, δεν είναι δυνατόν, όλοι να βλέπουν. Έχω πρόβλημα.
- Κάνε μια προσπάθεια.
- Προσπάθεια θα κάνω, αλλά για να σφιχτώ να βρίσκω κάθε μήνα τις δόσεις και τα τρεχούμενα… Αλλά χωρίς ανάπτυξη κομμάτι δύσκολο. Και στο κάτω κάτω γιατί να επιστρέψω στην ανάπτυξη; Αυτή έφυγε, όχι εγώ! Εγώ δεν την κοπάνησα! Να ρίξει τα μούτρα της κάτω και αυτή να επιστρέψει. Την περιμένω εδώ, ατάκα κι επί τόπου!
- Εδώ παντού, όλα τα αλλοδαπά μέσα ενημέρωσης χειροκροτούν για τον ρυθμό ανάπτυξης της χώρας, υψηλή σχετικά με τις άλλες χώρες!
- Άρα, είναι αλήθεια, λοιπόν! Ωραία, άρα να μην ανησυχώ. Θα βρω λεφτά για τις ρυθμίσεις. Θα κινηθεί η αγορά, θα πέσει χρήμα και όλα μέλι γάλα. Μόνο μην μου πει κανείς το αντίθετο ότι δεν έχει λεφτά γιατί θα γίνουμε από δυο χωριά χωριάτες! Κατάλαβες;
- Πολύ καλά!
- Και τώρα αφού το λύσαμε κι αυτό, να μην προγραμματίσουμε που θα πάμε διακοπές τα Χριστούγεννα;
- Α! Ξέχνα το αυτό!
- Γιατί;
- Με τι λεφτά; Βιάζεσαι! Τα λεφτά θα πάνε για τις ρυθμίσεις. Πολύ βιάζεσαι.
- Μου τ’ αλλάζεις!
- Είπαμε…, ήρθε η ανάπτυξη, αλλά δεν ήρθε και για σκι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου