Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Έλα, πάρε καρέκλα και κάτσε!
- Ευχαριστώ, ρε!
- Πιάσε ποτήρι!
- Θα πιούμε απόψε;
- Τόσο καιρό ξεροσφύρι την βγάζουμε! Ας βρέξουμε λίγο το λαρύγγι μας!
- Κάπου το πας, εσύ!
- Δεν το πάω πουθενά, εγώ! Μόνο του πάει, το αφιλότιμο!
- Για λέγε!
- Όχι, για να δεις ότι έχω δίκιο και δεν εκνευρίζομαι τζάμπα και βερεσέ!
- Έλα, ξεκίνα το!
- Είδες τι γίνεται; Πολύ χρήμα, βρε παιδάκι μου! Πολύ χρήμα! Θα μας κάψει ο Θεός!
- Βγήκε κι άλλο στην επιφάνεια                ;
- Αμέ! Κάτι εκατομμύρια ξεχασμένα! Κάτι ψιλά, μωρέ! Έτσι γα να βρίσκονται, γιατί καμιά φορά δεν ξέρεις τι  μπορεί να σου τύχει… Κανένα έκτακτο έξοδο από δω, τίποτα λαμπάδες για τα βαφτιστήρια το Πάσχα… Όσο να ‘ναι γιορτές έρχονται, δεν θα χρειαστούν δώρα, έξοδα, ξενύχτια… Πώς θα τα βγάλουμε όλα αυτά πέρα…
- Εμείς; Εμείς δεν τα έχουμε…
- Για αυτούς λέω ρε! Αυτοί τα είχαν…
- Καλά, και πως τους πήραν χαμπάρι τώρα; Σα ν’ άργησαν λιγουλάκι… δεν θα είναι σε καταθέσεις, λες; Δεν φαίνονταν εκεί; Από άλλου φάνηκαν;
- Από όπου και να φάνηκαν, φαίνεται ότι το φαγοπότι συνεχίζεται και θα συνεχίζεται μια χαρά, εις τους αιώνες των αιώνων αμήν!
- Καλά τώρα…
- Όχι καλά! Για πιάσε Ιστορία και ξεφύλλιζε… Πράματα και θάματα…
- Δεν μου λες λίγο, για να αλλάξουμε κουβέντα… διάβασα ότι η Τρόικα έστειλε τελεσίγραφο, σε σαράντα οκτώ ώρες θέλει τις μεταρρυθμίσεις για να έρθει… αλλιώς πάπαλα… Και μετά βγήκε ανακοίνωση… τώρα ανακοίνωση ήταν, διαρροή ήταν… δεν ξέρω… ότι δεν υπάρχει τελεσίγραφο…
- Σε δουλειά να βρισκόμαστε, διότι με κάτι πρέπει να ασχοληθούμε… Είναι δυνατόν μέσα σε σαράντα οκτώ ώρες να γίνουν αυτά που ζητάνε; Πολύ ανέκδοτο μου θυμίζει… Αποκλείεται… Δεν είναι για να πιστεύεις ό,τι βγαίνει και κυκλοφορεί…
- Ξέρω κι εγώ; Έχει τρομάξει το μάτι μου, ρε!
- Μπα, σα να γυαλίζει λίγο το βλέπω, αλλά πρέπει να είναι από το τσίπουρο, το άδειασες το μπουκάλι…, με ρέγουλα είπαμε!
 
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου