Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Δεν ξέρω από πού να αρχίσω!
- Τι; Θα βγάλεις διάγγελμα;
- Καλό! Πες κι άλλα τέτοια να γελάσουμε λίγο!
- Μόνο λίγο θες να γελάσουμε; Δεν θες να γελάσουμε πολύ;
- Όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο! Για πες! Κάτι πάλι θα είδες, κάτι πάλι θα διάβασες, κάτι, τέλος πάντων, θα άκουσες! Για λέγε!
- Θυμάσαι το πάλαι ποτέ, όχι πάντως και πολύ παλιά, που παρακαλούσαμε κάντε δόσεις, βάλτε κι άλλες δόσεις διότι με δώδεκα και είκοσι δεν βγαίνει… Και έλεγαν τα μεγάλα κεφάλια, α πα πα, δεν γίνεται, δεν είναι πρόβλημα οι δόσεις, είναι ότι δεν υπάρχει ρευστότητα στην χώρα σας…
- Ε! Και;
- Τώρα δημοσιεύουν και ξαναδημοσιεύουν ότι πέφτει κόσμος και ντουνιάς να κάνει ρυθμίσεις, διότι λίγα λίγα κάτι μπορεί να γίνει… Να βολευτούν όλοι βρε αδερφέ, να πάρουν όλοι από ένα κομμάτι ψωμί…
- Δεν είναι ψωμί, λεφτά είναι…
- Κοίτα να σου πω, εγώ ψωμί το βλέπω, διότι ακόμη και τώρα κόβω από το ψωμί μου και δίνω, και πάλι δεν ξέρω τι θα γίνει. Θα μπορέσω να συνεχίσω να δίνω κι αυτές τις δόσεις; Αν δεν έρθει ανάπτυξη, εγώ δεν ξέρω τίποτα…
- Αφού ήρθε…
- Εγώ δεν την είδα… Είμαι άπιστος Θωμάς. Θέλω να την δω, να την πιάσω, να τσιμπηθώ κι εγώ συγχρόνως, να δω άμα είμαι ξύπνιος ή ονειρεύομαι… και μετά πολύ ευχαρίστως. Διότι η ανάπτυξη πρέπει να ήρθε για ορισμένους, εφόσον μας λένε ότι αυξήθηκε το ποσοστό των πολύ πλουσίων. Αλλού πήγε η ανάπτυξη. Σε σένα και σε μένα θα ‘ρθει; Τι να την φιλέψουμε; Φασολάδα, κρεμμύδια και ελιές; Για ρέγκα δεν το συζητώ… Θα πήγε αλλού, σαλονάτη, με πλούσια φώτα, άνετα σαλόνια, με φουά γκρα…
- Τι είναι αυτό;
- Είδες λοιπόν; Σε σένα θα έρθει; Εσύ δεν ξέρεις καλά καλά τι είναι… Που να ξέρεις και τι γεύση έχει…
- Θα με πεις ή θα με σκάσεις…
- Είναι γκουρμέ αυτά, που να ξέρεις εσύ!
- Τι είναι πάλι τούτο; Τρώγεται κι αυτό;
- Το γκουρμέ;
- Ναι!
- Α! Εσύ θες γερό φροντιστήριο…
- Τι είναι, ρε, το φουά γκρα;
- Είναι από συκώτι πάπιας ή ολόκληρης πάπιας…
- Και; Και τι είναι αυτό;
- Τι είναι αυτό; Καημένε μου για όσους ξέρουν να τρώνε… Ξέρεις πόσο μπορεί να έχει ένα βαζάκι γύρω στα 200 γραμμάρια, άντε να έχει και λίγο τρούφα; Γύρω στο κατοστάρικο…, για δες…, να το πεντακοσάρικο το κιλό!
- Και αυτό είναι γκουρμέ;
- Για αυτό σου λέω! Η ανάπτυξη για να στυλωθεί πρέπει να φάει καλά, μη πάθει καμιά αβιταμίνωση και έχουμε άλλα… Για να έρθει σε μας τροφαντή και κοκκινομαγουλούσα!
- Και μέχρι τότε;
- Βολέψου με καμιά ρέγκα! Έχουν κι αυτές χαβιάρι!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου