Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ

- Τι είναι αυτό;
- Ε! δεν βλέπεις;
- Βλέπω…, για αυτό ρωτάω! Και ποιος ο λόγος;
- Έχω διαφόρων ειδών!
- Δηλαδή;
- Αυτό είναι για τη ζαλάδα! Μόλις δω ότι ζαλίζομαι, τζουπ και όλα μέλι γάλα… Αυτό εδώ το κόκκινο είναι όταν νιώθω ότι γίνεται σεισμός, μόλις το παίρνω έρχομαι στα ίσα μου, αυτό το κίτρινο είναι όταν βλέπω ότι τα δύο προηγούμενα δεν ήταν αρκετά! Καταλαβαίνεις δηλαδή πότε ακριβώς…
- Και τώρα σε ποια φάση είσαι;
- Αυτό ψάχνω! Είμαι παρανοϊκά μπερδεμένος και δυστυχώς βλέπω ότι δεν έχω κάποιο χάπι για την περίπτωση… και νιώθω ότι θα με πιάσει πανικός… ενώ κανονικά έπρεπε να είχα ένα άλλο χάπι για να προλάβω να συμβαίνουν όλα με τη σειρά τους…
- Μμμμ… Και γιατί είσαι παρανοϊκά μπερδεμένος;
- Με αυτά που ακούω και βλέπω… έκανα το λάθος να ανοίξω τηλεόραση να κάνω ζάπινγκ και δυστυχώ την πάτησα… Είδα την παράνοια να με πλησιάζει, δεν με άφησε να σκεφτώ λογικά, αναγκάστηκα πήρα το πρώτο χάπι, μετά από λίγο πήρα το επόμενο και ετοιμάζομαι για το τρίτο… Πρέπει να εφοδιαστώ και με άλλα χάπια… πρέπει να δω και τι χρώματος για να μην τα μπερδεύω… Μάλλον αυτό πρέπει να είναι γκρίζου χρώματος διότι θα αφορά χρηματικούς ανεμοστρόβιλους… Διότι ανακαλύπτεις ότι το χρήμα κυκλοφορεί άνετα, μπαινοβγαίνει, κολλάει σαν βεντούζα σε αυτούς που το κυνηγάνε αλύπητα…
- Και εγώ κυνηγάω το χρήμα αλλά δεν μου κάθεται…
- Πως το κυνηγάς βρε μούτρο; Δουλεύοντας ή παίζοντας τζόκερ; Αυτά είναι για μικρά παιδάκια παιχνιδάκια! Και είπαμε… Να το κυνηγάς αλύπητα… Όχι ψιλοπράματα! Δεν μιλάμε για πενταροδεκάρες… Πάνω από εκατομμύριο…
- Όλα κι όλα… Ποιος είμαι εγώ…
- Είδες; Αν ξεκινάς έτσι, δεν πρόκειται να δεις χαΐρι και προκοπή… Θέλει αυτοπεποίθηση η δουλειά, θέλει αέρα και βουρ… βουτιά στα βαθιά… Αλλιώς ξέχνα το!
- Δηλαδή;
- Είσαι ένα ψιλικατζής αδερφέ μου και ψιλικατζής θα παραμείνεις. Δεν έχεις μέλλον εδώ με τέτοια σχέδια… Πρέπει να είσαι γεννημένος για τεράστια πράματα! Να έχεις άστρο να σε οδηγεί… Αν δεν το έχεις, θα μείνεις με το φακό στο χέρι!
- Με ή άνευ μπαταριών;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου