Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Γιατί είσαι στενοχωρημένος;
- Άσε, δεν μιλιέμαι! Έχω φουντάρει! Είναι δυνατόν!
- Αμάν ρε παιδί μου! Φυσάς και ξεφυσάς! Θα πάθεις τίποτα! Τι σου συμβαίνει;
- Δεν μπορούμε να το κάνουμε εμείς αυτό!
- Ποιο ρε;
- Είναι άδικο! Και πάνω από όλα, δεν πρέπει να αφήσουμε τον Αλέξη να διαπράξει τέτοια αδικία.
- Για ποιον Αλέξη μιλάς;
- Μα ποιον άλλον; Τον πρωθυπουργό μας!
- Και τι αδικία είναι αυτή που πάει να κάνει ο πρωθυπουργός μας; Που δεν το πιστεύω δηλαδή, δεν τον έχω για τέτοιο άνθρωπο!
- Βρε, άμα σου λέω! Εγώ δεν την αντέχω τέτοια αδικία. Πρέπει να βγούμε στους δρόμους, να διαμαρτυρηθούμε! 
- Καλά, ρε, πρέπει να είναι πολύ σοβαρό αυτό που λες! Δεν εξηγείται διαφορετικά! Για να κάνεις έτσι… Εξηγήσου, όμως…
- Κοίτα, λοιπόν, να δεις, και θα μου πεις αν έχω δίκιο… Η χώρα μας έχει οικονομικό πρόβλημα, δεν έχει;
- Αν έχει λέει… Τρέχουμε και δεν φτάνουμε… εντάξει…
- Συμφωνώ απόλυτα. Αφού τρέχουν από χώρα σε χώρα και προσπαθούν να βγάλουν μια άκρη. Κάτι πρέπει να γίνει για να ελαφρύνει η κατάσταση… Δεν πάει άλλο…
- Συμφωνώ απόλυτα… Μαζί σου είμαι, αλλά ο Αλέξης που κολλάει; Δεν καταλαβαίνω.
- Ρε, ξέρεις ότι αν ελαφρύνουν εμάς, όλο το βάρος θα πέσει στον γερμανό φορολογούμενο και όχι μόνο; Σε όλους τους ευρωπαίους φορολογούμενους. Πάνω στις πλάτες τους θα πέσει. Για να είμαστε εγώ και εσύ καλύτερα. Αν είναι έτσι εγώ δεν συμφωνώ. Δεν μπορεί να τιμωρηθούν άλλοι για μας. Τι μας φταίνε οι ευρωπαίοι να την πληρώσουν για μας; Όχι κύριε μου δεν μπορεί, δεν μπορεί να είναι έτσι. Η αδικία δεν μπορεί να περάσει στην Ευρώπη. Έτσι του είπαν!
- Αμάν βρε παιδάκι μου, τι μου λες; Ώστε έτσι, ε;
- Έτσι ακριβώς. Είναι ηθικό το ζήτημα! Είναι θέμα ηθικής! Δεν είναι ξέφραγο αμπέλι η Ευρώπη και ό,τι του καπνίσει του καθενός!
-  Άρα εμείς είμαστε οι ανήθικοι…
- Ακριβώς! Τάξις και ηθική, αγαπητέ μου! Τάξις και ηθική!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου