Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ



- Τα ‘μαθες;
- Όλο μαθαίνω! Κάνω και τίποτα άλλο;
- Για το ΦΠΑ λέω!
- Τα ‘μαθα! Τα ‘μαθα!
- Και τι λες;
- Τι να πω; Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς!
- Έτσι λες, ε;
- Δηλαδή τόσο, αλλιώς τόσο;
- Δεν σε καταλαβαίνω!
- Άλλα έπεσαν άλλα ανέβηκαν…
- Έχει και εκπτώσεις όμως!
- Είναι της μόδας!
- Κάτι είναι κι αυτό, όμως!
- Ναι, αλλά να έχεις κάρτα!
- Τι κάρτα; Πολλαπλών διαδρομών;
- Τι λες ρε; Κάρτα, κάρτα!
- Ευχετήρια;
- Το χιούμορ σου τώρα τελευταία βελτιώνεται!
- Σε ευχαριστώ πολύ, αλλά για λέγε!
- Κάρτα, ρε, …από την τράπεζα! Πιστωτική, πως το λένε;
- Μάλιστα! Μάλιστα! Και εγώ τι να κάνω;
- Έχεις κάρτα, ρε;
- Όχι, είχα! Και δεν θέλω να ξαναέχω!
- Γιατί;
- Καλά είμαι χωρίς κάρτα! Έχω το κεφάλι μου ήσυχο! Η κάρτα είναι παραπλανητική! Και άμα παρασύρεσαι εύκολα…
- Τότε το χάνεις το προνόμιο της έκπτωσης…
- Και τι να κάνω; Θα χρεώσω την κάρτα, θα την φουσκώσω, θα την παραφουσκώσω  και μια μέρα θα εκραγεί, θα κάνει μπαμ και θα μ’ αρπάξουν τα σκάγια και θα τρέχω και δεν θα φτάνω. Κατάλαβες τώρα;
- Πρέπει να είσαι συνετός! Δεν παίζουνε μ’ αυτά!
- Δεν παίζουν, δεν παίζουν, αλλά έτσι πάει το πράγμα. Ξέρεις πόσοι είναι χρεωμένοι ακόμη από την παλιά εποχή των παχιών αγελάδων που οι κάρτες ήταν …δωσ’ μου και μένα μπάρμπα!
- Άλλο αυτό!
- Άλλο ξάλλο, η πραγματικότητα είναι αυτή! Και δεν μου λες; Έχω την έκπτωση. Εντάξει, συμφωνώ! Κερδίζω τρία τα εκατό από τον ΦΠΑ! Μετά; Ξέρεις τι θα γίνει μετά;
- Τι θα γίνει;
- Λίγο να καθυστερήσεις να πληρώσεις, να οι προσαυξήσεις από την τράπεζα… και από δω παν κι οι άλλοι! Άσε που μπορεί να μην έχει κάποια στιγμή να πληρώσεις, οπότε λες, άσε τον επόμενο μήνα. Για αυτό σου λέω! Έχω λεφτά, θα πάω να ψωνίσω, δεν έχω, δεν πάω. Δεν την ξαναπατάω κι άλλη φορά!
- Μα η κάρτα είναι πολιτισμός, είναι πρόοδος…
- Εγώ έχω διαφορετική άποψη για την πρόοδο και τον πολιτισμό!
- Δηλαδή;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου