Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Κουδούνια, καμπάνες, στριμωξίδι!
- Εγώ πάντως δεν ακούω τίποτα…
- Έχεις πρόβλημα… Να πας σε ωριλά!
- Αποκλείεται! Δεν ακούγεται τίποτα. Και άκου να σου πω… Και η Ιωάννα της Λωρραίνης άκουγε διάφορα και είδες που κατέληξε!
- Τι θες να πεις; Ότι παραλοΐζομαι;
- Κάτι τις! Ίσα που πατάει η γάτα!
- Ρε, πάρ’ το χαμπάρι! Έρχεται το τέλος!
- Ποιο τέλος;
- Τι είναι αυτό που μας κατατρέχει εδώ και …χρόνια;
- Καλά, αυτό το ξέρουν κι οι γάτες!
- Αυτό το τέλος εννοώ!
- Τι; Έχεις πληροφορίες;
- Από ό,τι φαίνεται πλησίασε το πιστόλι στον κρόταφο!
- Πάλι θα σ’ το πω, και πάρ’ το όπως θες! Βλέπεις πολλές αστυνομικές…
- Α! Πάγαινε από δω ρε! Θα μου πεις εμένα…
- Γιατί έχω άδικο; Άκου, κουδούνια και καμπάνες!
- Λοιπόν, φτάνουμε στο τέλος!
- Μπα, θα πέσει αυλαία;
- Δούλευε, εσύ! Δούλευε! Ρε! Μας στριμώχνουν στον τοίχο!
- Με συνοδεία κουδουνιών και καμπάνων;
- Αυτά προηγούνται!
- Μάλιστα! Να και τα ηχητικά εφέ! Και μετά;
- Άμα φάμε το στριμωξίδι… Ψάξε φεγγίτη για λίγο οξυγόνο…
- Για πες!
- Θα πέσουμε όμως ηρωικά μαχόμενοι!
- Που; Στις Θερμοπύλες;
- Ρε, οι θεσμοί!
- Για αυτούς μιλάς τόση ώρα;
- Οι θεσμοί το δήλωσαν… Ήρθε το τέλος. Λύση εδώ και τώρα! Άμα θέλουμε να αποφύγουμε κανένα ολισθηρό ατύχημα!
- Όπα, έχουμε και παράβαση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας!
- Ρε, βλάκα!
- Ολισθαίνεις! Εγώ δεν σε έβρισα!
- Αυτό έλειπε!
- Δηλαδή θες να πεις…
- Θέλω να πω… ό,τι το πανηγύρι τελείωσε… Τα κεφάλια πάλι μέσα…
- Και δεν… Έστω κάτι… Δεν κερδίσαμε τίποτα;
- Κοίτα να σου πω! Αποτέλεσμα ακόμη δεν υπάρχει… Αλλά αυτό το πήγαινε έλα δεν πάει άλλο, σου λέει. Τέλος!
- Κι εμείς;
- Εμείς… Λίγη υπομονή ακόμη…
- Και δεν μου λες;
- Λέγε!
- Πόσα υπογλώσσια θα χρειαστεί να έχω μαζί μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου