Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Πότε θα πας διακοπές;
- Μη με συγχύζεις!
- Τι έκανα πάλι;
- Ρώτησες!
- Πότε θα πας διακοπές;
- Μη με συγχύζεις!
- Κι εγώ ξαναρωτάω! Πότε θα πας διακοπές;
- Και εγώ ξαναπαντάω! Μη με συγχύζεις!
- Τα άντερα σου θα φας…
- Με βλέπεις πώς σε κοιτάω;
- Για να δω; Καλά σε βλέπω, αν και το λες δεν φαίνεσαι συγχυσμένος… Ήρεμο σε βλέπω…
- Για να τελειώνουμε… μη με ξαναρωτήσεις γιατί θα γίνουμε από δυο χωριά χωριάτες…
- Και από ποιο χωριό;
- Την κολοπετινίτσα!
- Έλα τώρα, σταμάτα τα αστεία και σοβαρέψου… Το παρατράβηξες…
- Δεν το παρατράβηξα καθόλου, εσύ προσπαθείς να με συγχύζεις…
- Γιατί, ρε, επειδή ρωτάω πότε θα πας διακοπές;
- Ναι! Διότι έπρεπε να έθετες διαφορετικά το ερώτημα.
- Και τι έπρεπε να σε ρωτήσω;
- Αν θα πάω διακοπές!
- Καλά… Θα πας διακοπές;
- Όχι, ρε δεν θα πάω διακοπές! Δεν έχω λεφτά να πάω διακοπές, ούτε έχω καμιά διάθεση να πάω, ρε, γιατί χρωστάω όλο τον κόσμο ρε, χρωστάω όποιον μιλάει ελληνικά σε αυτή την χώρα ρε!
- Σιγά, φίλε μου, θα πάθεις κάτι…
- Δεν παθαίνω τίποτα μη φοβάσαι έχω πάρει τα μέτρα μου…
- Μπα; Και τι μέτρα είναι αυτά;
- Να!
- Τι είναι αυτά; Χάπια;
- Ναι, ρε, μόλις πάει να με πιάσει, τζουπ ένα υπογλώσσιο και επανέρχομαι!
- Μάλλον δεν έχεις πάρει υπογλώσσιο εδώ και αρκετή ώρα. Έτσι μαντεύω!
- Λάθος… απλώς… ήθελα ισχυρή δόση!
- Γιατί;
- Διότι την έβγαλε πολύ φθηνά ο άλλος! Τόσο φτηνά όσο πουθενά! Κατάλαβες; Και εγώ… Εγώ δεν μπορώ να πάω διακοπές!
- Ποιος άλλος; Δεν έχει σημασία! Σημασία έχει ότι για απόκρυψη ενός και κάτι εκατομμυρίου καταδικάστηκε σε τέσσερα χρόνια φυλακή… Μόνο!
- Καλοκαιριάτικα σε φυλακή;
- Αυτό σε πείραξε; Με δέκα ευρώ την ημέρα, παίρνεις το καπελάκι σου, κάνεις χειραψία έναν έναν όσοι παραβρίσκονται στην αίθουσα και επιστρέφεις στις διακοπές σου… Τι είναι μερικά ψωροχιλιάρικα μπροστά στο ένα και κάτι…
- Να μου πεις…
- Το θέμα είναι αφού …ξεχάστηκαν να δηλωθούν, να μην μάθουμε τίνι τρόπω αποκτήθηκαν; Εκεί είναι όλο το ζουμί!
- Ζουμί; Οι σούπες δεν τρώγονται καλοκαιριάτικα! Μόνο τον χειμώνα!
- Υπάρχουν και οι κρύες σούπες, αν θες να μάθεις!  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου