Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ





- Εσύ τι λες;
- Τι να πω κι εγώ ο κακομοίρης; Ό,τι πείτε όλοι θα πω κι εγώ!
- Συμφωνείς με το τι θα πουν όλοι δηλαδή;
- Ναι, ουδεμία αντίρρηση!
- Είναι δυνατόν όμως να υπάρχει γενική συμφωνία; Κάποιοι πολλοί, κάποιοι  λίγοι θα έχουν διαφορετική άποψη.
- Και με αυτούς μέσα.
- Για στάσου γιατί με μπέρδεψες
- Για πες να σε ξεμπερδέψω.. Σ’ ακούω.
- Ο ένας λέει το τάδε για παράδειγμα… Θα συμφωνήσεις;
- Ναι, γιατί όχι; Θα χαλάσω καρδιές;
- Και ο άλλος υποστηρίζει το δείνα! Τι έχεις να πεις; Θα συμφωνήσεις και με αυτόν;
- Βέβαια ! Είναι δυνατόν να διαφωνήσω; Αφού θα έχει δίκιο!
- Αφού υποστηρίζουν διαφορετικά  πράγματα.
- Και;
- Πώς είναι δυνατόν να έχουν δίκιο και οι δυο;
- Ο καθείς έχει τα επιχειρήματά του.
- Δεν μπορώ να σε καταλάβω! Αδυνατώ!
- Αδυνάτισε όσο θέλεις! Έτσι είναι τα πράγματα. Και κοίτα, πρόσεξε μην αδυνατήσεις πολύ και σε πιάσει καμιά νευρική ανορεξία!
- Είναι παράλογο αυτό που λες!
- Είναι της μόδας. Όλα εξελίσσονται, προχωρούν, τι στάσιμοι θα μείνουμε; Επειδή έχουμε κρίση πάει να πει ότι σταματά η ζωή; Η ζωή συνεχίζεται φίλε μου, δεν μπορεί να σταματήσει, αυτό είναι το άδικο και το δίκιο μαζί! Δεν είναι παράλογο και αυτό; Δεν μπορεί να αλλάξει! Μπορεί; Άλλαξέ το άμα μπορείς! Θα συνεχίσει να προχωράει και να πάει! Δεν πας να χτυπιέσαι εσύ και να τσιμπιέσαι όσο θες;
- Σα να μου λες τώρα ότι όλα είναι λογικά και παράλογα συγχρόνως!
- Καλά το πας! Είσαι σε καλό δρόμο! Τι παράδειγμα να σου πω, ρε παιδί μου! Τι να σου πω… Στάσου! Στάσου! Το βρήκα.
- Για λέγε, να σ’ ακούσουμε!
- Τι γίνεται κάθε φορά στις εκλογές; Εγώ θα σε σώσω, εγώ θα σε τραβήξω από τον βούρκο της δυστυχίας, εγώ και λοιπά και λοιπά. Τι είναι αυτό;
- Τι είναι; Λογικό μου ακούγεται.
- Ωραία. Μετά βλέπεις ότι δεν γίνεται τίποτα. Πώς σου φαίνεται αυτό; Λογικό;
- Τς!
- Μετά όμως πας και τον ξαναψηφίζεις! Τι είναι αυτό ; Λογικό;
- Εξαρτάται πως το κοιτάς. Και λογικό και παράλογο!
- Πόσα χρόνια συμβαίνει αυτό;
- Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου!
- Άρα; Αγκαλίτσα όλα μαζί! Λογικό και παράλογο! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου