Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Πόσο γελοίοι μπορεί να είναι!
- Καρακάτζουλες!
- Πόσο αναίσθητοι μπορεί να είναι!
- Αναίσθητοι! Ναι!
- Γεμίσατε πρόσφυγες; Κρατήστε τους! Χάρισμά σας! Θα μου πεις πότε έδειξαν διαφορετικό πρόσωπο οι δήθεν ευρωπαίοι και η ευρωπαϊκή σημαία; Θα μου πεις το πάλαι ποτέ δεν ήμασταν Ευρώπη, ήμασταν σκόρπιες χώρες που η κάθε μια κοιτούσε τον κώλο της! Θα μου πεις τώρα τι κάνει; Γίναμε Ευρώπη, και είμαστε όλοι μαζί και …ο κασιδιάρης χώρια! Ο τελευταίος προφανώς είμαστε εμείς. Και μη σου πω ότι δεν απέχουμε και πολύ από το να πούμε …δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται!
- Ρε, να δεις που στο τέλος θα αποδειχτεί ότι όλα αυτά γίνονται…. Δηλαδή τώρα αν πω ότι φταίνε οι ξένοι, πάλι τι θα πεις; Ότι βλέπω και τώρα φαντάσματα;
- Ναι, ρε, διότι ποιος φταίει που φτάσαμε έως εδώ; Η κυρα Αγλαΐα η γειτόνισσα; Εμείς φταίμε!
- Αυτό που καταφέρνουμε εδώ και δεκαετίες, μη πω αιώνες, να είμαστε πάντα τα θύματα δεν το καταλαβαίνω! Πώς καταφέρνουμε και είμαστε πάντα τα θύματα πρέπει να το μελετήσει η επιστήμη!
- Αν σου πω ότι η επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά τι θα πεις;
- Τι να σου κάνει κι η επιστήμη; Περσινά ξινά σταφύλια! Και μη μου πεις ότι κι ο Θεός μας ξέχασε…
- Πως το κατάλαβες; Αυτό θα έλεγα τώρα!
- Και εγώ ξέρεις τι θα σου απαντήσω; Συν Αθηνά και χείρα κίνει!
- Δηλαδή;
- Από μόνος του ο Θεός δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Αν είσαι ξεροκέφαλος εσύ τι να σου κάνει κι αυτός; Πόσο να σου υγράνει το μυαλό αν η ξηρασία έχει κάψει τα πάντα;
- Θες να πεις ότι είμαστε καμένο χαρτί;
- Και καμένο χαρτί και καμένη γη και ό,τι κυκλοφορεί σε καμένο!
- Αμάν βρε παιδί μου, πολύ απαισιόδοξο σε βλέπω!
- Και γιατί να μην είμαι; Αφού σου λέει, τι με νοιάζει που έχεις εσύ το προσφυγικό πρόβλημα; Το μνημόνιο είναι μνημόνιο! Παίζουμε τώρα; Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά! Πρέπει να είστε υπεύθυνοι! Το ότι εμείς κλείσαμε τα σύνορα για να μην φτάσει και σε μας το πρόβλημα είναι θέμα τακτικής! Θέλουμε να δούμε και να μελετήσουμε τις αντοχές σας! Να δούμε πόσο θα αντέξετε ως …ινδικά χοιρίδια! Να δούμε αν έχετε πάθει μετάλλαξη στο πέρασμα των αιώνων! Σας έχει μείνει τίποτα από τους ένδοξους προγόνους σας;
- Ε! Άντε …γειά! Άντε …γειά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου