Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Θα πω κάτι και θα γίνω κακός!
- Κι άλλο;
- Υπονοείς κάτι;
- Τι να υπονοώ; Γιατί πρέπει να υπονοώ πάντα κάτι;  
- Αυτό το κι άλλο, δεν μου άρεσε καθόλου!
- Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!
- Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι εννοείς ότι είμαι κακός… άσε δεν θέλω να το πάω παραπέρα…
- Γιατί άμα το πας τι θα γίνει;
- Ότι είμαι κακός, στριφνός, γεροπαράξενος…
- Το πήγες πολύ μακριά…
- Για δώσε εσύ.,.. πόσο μακριά να το πάω; Δηλαδή εσύ τα βλέπεις όλα καλά και δεν χρειάζεται να εκνευρίζεσαι, όλα είναι μέσα στη καλή χαρά, όλα είναι ανθηρά και υπέροχα;
- Δεν λέω αυτό!
-Ε! Ο καθένας αντιδρά διαφορετικά! Εγώ είμαι εξωστρεφής και δεν μπορώ, ρε παιδάκι μου, να τα κρατάω μέσα μου. Θέλω να τα πω, να φωνάξω να θυμώσω… Ο καθένας και η μοίρα του…
- Και τι είναι αυτό που θες να πεις και θα φανείς κακός;             
- Να, θέλω να πω για την Λέσβο…
- Ε; Τι έγινε στη Λέσβο;
- Δεν ήρθε ο πάπας;
- Καλά ο Πάπας δεν πήγε στη Μυτιλήνη; Στη Λέσβο πήγε;
- Μετά μου λες να μην γίνομαι κακός!
- Γιατί; Τι είπα εγώ;
- Ρε, αγεωγράφητε, Μυτιλήνη και Λέσβος είναι το ίδιο πράγμα!
- Τι; Δεν είναι άλλο Λέσβος κι άλλο Μυτιλήνη;
- Και ναι και όχι!
- Είδες λοιπόν; Μετά μου λες…
- Ρε, αγεωγράφητε… Το ίδιο είναι!
- Αποφάσισε τέλος πάντων. Με μπερδεύεις.
- Λέσβος λέγεται το νησί. Μυτιλήνη είναι η πρωτεύουσα! Γκέγκε;
- Ααα! Μάλιστα. Τα είχα μπερδεμένα.
- Το ίδιο και το αυτό!
- Άρα ο Πάπας πήγε στη Λέσβο!
 - Και που ακριβώς στη Λέσβο;
- Στη Μυτιλήνη!
- Μπράβο! Σου βάζω δέκα!
- Μες άριστα το είκοσι ή το δέκα;
- Η απορία σου τσακίζει κόκκαλα!
- Και, λοιπόν, που είναι το πρόβλημά σου;
- Αυτή η επίσκεψη του Πάπα και του Πατριάρχη τι σκοπό είχε; Να βοηθήσει να λυθεί το πρόβλημα; Να εμψυχώσει τους πρόσφυγες; Να τους πάρει από το χέρι… και μετά τι; Είδαμε και τις προάλλες που ήρθε η Αντζολίνα και έγινε πάλι χαμός! Τι είναι όλο αυτό; Πάμε να δούμε την παράσταση και μετά άντε γεια;
- Όσο να ναι, δημοσιοποιήθηκε το γεγονός περισσότερο!
- Και; Το παν είναι η πρόληψη! Να μην αναγκαζόμαστε να βλέπουμε τέτοιες εικόνες! Μετά; Κλάφτα Χαράλαμπε! Μπορούν να αποκλείσουν τις πολεμικές συρράξεις; Τότε θα τους πω μπράβο!
- Ένα δίκιο το ‘χεις!
- Εμ, δεν το έχω; Τώρα; Χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου