Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ Κατερίνης




Γιατί έχω αυτήν την αίσθηση;
Σάμπως να κουνάει λίγο το καράβι! Δεν έπιασαν οι δραμαμίνες; Γι αυτό ζαλίζομαι; Δεν ξέρει ποιο δρόμο να πάρει και μια πάει από εδώ και μια από εκεί; Βρε μπας και χάθηκε; Και εμείς νομίζουμε ότι πάμε καλά;
Έχω την αίσθηση ότι το μόνο που κάνουμε είναι πώς θα παίρνουμε τις δόσεις των δανεικών και από εκεί και πέρα έτερον ουδέν! Αυτό είναι το μέλλον μου; Να αναζητώ δανεικά; Και μετά; Τι θα κάνω μετά; Πώς θα τα δώσω πίσω; Με τι; Θα βγάλω στο σφυρί  ό,τι έχω και δεν έχω;
Έχω την αίσθηση ότι έγινε αλλαγή προσώπων για να προετοιμαστούν τα κόμματα για εκλογές. Και για να αρπαχτούν λίγο μεταξύ τους και ενδοοικογενειακώς και με τους γειτόνους! Εν ολίγοις πάλι θα απολαύσουμε θέαμα. Πώς ήταν παλιά …άρτος και θεάματα; Τώρα θα έχουμε μόνο θέαμα. Τον άρτον ξεχάστε τον. Μην είστε πλεονέκτες! Όλα τα θέλετε πιά! Λίγο ποπ κορν και …έξω από την πόρτα!
Έχω την αίσθηση ότι κανείς δεν μας πονάει! Να τα βάλουν κάτω για να δούμε τι θα γίνει. Διαφορετικά θα τα δούμε να γίνονται από μόνα τους. Χωρίς εμάς και για μας! Και όσοι πιστοί …προλάβετε! Διότι  όταν θα γίνει πατείς με πατώ σε, ο καθένας θα πιάνεται από …τα μαλλιά του για να σωθεί!
Έχω την αίσθηση ότι διάγουμε μια κρίσιμη αβεβαιότητα! Ένα κρίσιμο σταυροδρόμι και δεν ξέρουμε ποιο δρόμο να πάρουμε. Μια κρίση όλοι οι δρόμοι. Κρίση στο ευρώ! Κρίση στο Σκοπιανό με τη σημερινή αναμενόμενη απόφαση. Κρίση εσωτερική, κρίση εξωτερική!
Έχω την αίσθηση ότι ως Έλλην πρέπει να νιώθω περήφανος που βρίσκομαι στο μάτι του κυκλώνα. Αλλά και ως Έλλην νιώθω …μπουνταλάς που βρέθηκα μέσα σε αυτόν λόγω της …μυωπίας που με κυνηγάει. Διότι δεν προνόησα να επισκεφτώ εγκαίρως έναν οφθαλμίατρο. Τώρα είναι ίσως αργά, διότι ποιος ξέρει τι ραντεβού θα μου κλείσουν!
Έχω την αίσθηση ότι χάνω τις αισθήσεις μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου