Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ



Πολύ στριμωξίδι βρε παιδί μου!
Πατείς με πατώ σε, στον Άρειο Πάγο! Τριάντα έξι αιτήσεις συμμετοχής κομμάτων για τις εκλογές της 6ης Μαΐου! Καλά, μοιράζουν κάτι και έπεσαν τόσο πολλά; Μη μου πεις ότι όλοι θα πάρουν επιχορηγήσεις; Διότι αν είναι έτσι, έπρεπε να πάμε κι εμείς. Θα ρίχναμε μια αίτηση, χαράς στο πράμα, και θα περιμέναμε την απάντηση. Σιγά το δύσκολο.
Εδώ ανακαλύψαμε πόσο εύκολο είναι να είσαι ανώτατος αξιωματούχος, στην αίτηση θα σκαλώσουμε; Κέρδη πολλά και εισόδημα μεγάλο. Αρκεί να έχεις εξωχώρια! Εταιρία ντε! Δεν είπαμε εξωλέμβια! Αυτό είναι για το καλοκαίρι. Άσχετο.  Αλλά, παρεμπιπτόντως εάν έχεις εξωχώρια, εύκολο είναι να έχεις και εξωλέμβια!
Εντάξει, είπαμε ότι θέλουμε να σωθούμε, να μπουν πολλά κόμματα στη Βουλή αλλά αυτό τι πράγμα πια; Ποιος να πρωτομπεί και πού να πρωτοκάτσει; Δεξιά, αριστερά, στο κέντρο; Τέτοιος συνωστισμός σωτήρων!
Πάντως το κόμμα που έχει τα πρωτεία στην παροχή υποσχέσεων και ελπίδων είναι το «Ανεξάρτητη Ανανεωτική Αριστερά, Ανανεωτική Δεξιά, Ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ, Ανανεωτική Νέα Δημοκρατία, Όχι στον Πόλεμο, Κόμμα Επιχείρηση Χαρίζω Οικόπεδα, Χαρίζω Χρέη, Σώζω Ζωές, Παναγροτικό Εργατικό Κίνημα Ελλάδος (ΠΑ.Ε.Κ.Ε.)»
Και δεν πιστεύω να έχετε παράπονο. Μεγάλη η γκάμα του. Τους πιάνει όλους!
Διότι εντάξει, λες ΠΑΣΟΚ, Νέα Δημοκρατία, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ! Αλλά πού να καταλάβει ο άλλος τι προσφέρεται να κάνει; Εδώ σου λέει, σώζω ζωές, δίνω οικόπεδα, χαρίζω χρέη. Είναι ξεκάθαρος ο άνθρωπος. Ψήφισε με και θα δεις!
Και εδώ είναι το μεγάλο δίλλημα! Δεν θα τον ψηφίσεις; Αφού θα μου πληρώσει όλα μου τα χρέη! Δεν θα μου δώσει και ένα οικόπεδο - κατά προτίμηση παραθαλάσσιο- για να κάνω τις διακοπές μου; Που θα βρούμε άλλη τέτοια ευκαιρία;
Και από την άλλη, θα είμαι εντάξει και με την ιδεολογία μου. Δεν θα μπορεί κανείς να με κατηγορήσει ότι …εξόκειλα! Διότι από όλα έχει… Χώρια που υπάρχει και έτοιμη συνεργασία. Αφού στο λέει. Μπαμ και κάτω. Όχι εντολές μετά, και θα δούμε, και δεν συμφώνησαν και πάμε παρακάτω… Εδώ υπάρχει έτοιμη η λύση.  Δέκα σε ένα! Ούτε ένα, ούτε δύο, ούτε τρία. Δέκα ολόκληρα συστατικά…
Τώρα που το σκέφτομαι… Πού θα βρει τόσα οικόπεδα;
Έχει γούστο να μας δουλεύει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου