Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Να σου πω κάτι! Έχω μια απορία!
- Για πες!
- Την έχω εδώ και καιρό, έχω σπάσει το κεφάλι μου αλλά άκρη δεν βγάζω!
- Μας έπρηξες, λέγε!
- Είμαστε τεμπέληδες, ακαμάτηδες, κλέφτες, λωποδύτες, και το κακό συναπάντημα. Ας πούμε ότι είμαστε όλα αυτά! Εντάξει; Εντάξει! Και ότι όλος αυτός ο συρφετός έκανε κακοδιαχείριση, έκλεψε, λεηλάτησε –καλύτερα- το δημόσιο, τόσα και τόσα μάθαμε και, με δυο λόγια, αποδείχτηκε ότι έγινε ένα ρημαδιό. Πάνω σε όλα αυτά, βάλε και τα δάνεια που πηγαινοερχόντουσαν για δεκαετίες μέσα στη χώρα διότι κάτι έπρεπε να κάνουν και τα κόμματα για να δείξουν έργο και να αυξήσουν τις ψήφους και από εδώ παν κι οι άλλοι!
- Που θες να καταλήξεις;
- Στα ακατάληκτα! Πουθενά δεν πρόκειται να καταλήξω διότι δεν πρόκειται να βγάλουμε πάλι άκρη, αλλά να μην εκφράσω την απορία μου, που μου ταλανίζει το βαρύ μου κεφάλι εδώ και καιρό;
- Πολύ το τραβάς!
- Εντάξει! Εντάξει! Θα αυτοσυγκεντρωθώ! Και αλλαχού γίνεται χαμός περί της κρίσης. Δηλαδή δεν είναι, ότι εμείς ανακαλύψαμε την Αμερική! Ένας χαμός γίνεται και στην Κύπρο που οσονούπω κατέφθασε κι εκεί το ΔΝΤ μετά κλάδων και βαΐων, στην Ισπανία γίνεται ένας ψιλοαχταρμάς, για την Πορτογαλία μαθαίνουμε λιγότερα, αλλά κάτι πρέπει να γίνεται κι εκεί, στην Ιταλία, στην Γαλλία, στη Γερμανία και ο κατάλογος όλο και θέλει να γεμίζει… Δηλαδή κι εκεί είχε και κλέφτες και τεμπέληδες και το κακό συναπάντημα και πάνε να τραβήξουν ό,τι κι εμείς; Αν κι εμάς δεν πιστεύω να μας φτάσουν, διότι τέτοιο μαστίγωμα υπάρχει κατ’ αποκλειστικότητα μόνο στην Ελλαδάρα μας. Να ‘χουμε και εμείς μια πρωτιά σοβαρή, να μην είμαστε κάτω στην λίστα! Διότι  σε κάποια λίστα πρέπει αν είμαστε και εμείς. Αφού στην άλλη λίστα ούτε καν στα περιεχόμενα δεν ήμασταν, ούτε στις σημειώσεις, πουθενά! Ούτε καν …επίτιμος αναγνώστης! Τέτοια ασχετοσύνη τόσα χρόνια! Οποία ντροπή!
- Το παρατραβάς το σχοινί!
- Με απλά λόγια! Αυτή η κρίση είναι παντού. Ή παντού υπάρχουν κλέφτες, λωποδύτες και τεμπέληδες ή μας δουλεύουν ασυστόλως! Αυτή είναι η απορία μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου