Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Έλα…, να, εδώ…, διάβασε εδώ! Δεν έχω τα γυαλιά μαζί μου και δεν βλέπω καλά, για πες μου τι λέει;
- Που, που ακριβώς, γιατί εδώ λέει πολλά!
- Εδώ παιδί μου, που λέει ότι το 75% του πληθυσμού στη Σουηδία και τη Γερμανία πιστεύει...
 - …ότι η εθνική οικονομική κατάσταση είναι «καλή», και μόλις 1% των Ελλήνων και των Ισπανών πιστεύει το ίδιο για τη χώρα τους.
- Τι με κοιτάς; Αυτό δε λέει; Γιατί νόμιζα ότι δεν έβλεπα καλά και έψαχνα τα γυαλιά μου. Δεν μπορεί, στραβομάρα έχω, δεν βλέπω καλά και τα βλέπω άλλα ‘ντ’ άλλα… της Παρασκευής το γάλα. Αλλά τώρα μου το επιβεβαιώνεις και εσύ! Μόνο το 1%  δηλώνει κάτι τέτοιο!
- Ποιοι μπορεί να είναι αυτοί;
- Έλα μου ντε! Έχω τα άλλα τα προβλήματα, έχω κι αυτό! Θα σκάσω!
- Πώς το κόβεις το όλο θέμα;
- Πώς να το κόψω; Δεν κόβεται! Κόβεται; Στο μεγάλο φαγοπότι δεν ήμασταν, σε καμιά λίστα δεν δεηθήκαμε να δούμε να φιγουράρει το όνομά μας με χρυσοποίκιλτα γράμματα προς δόξαν και συμμόρφωσιν των απανταχού απογοητευμένων Ελλήνων! Στο ένα τοις εκατό δεν είμαστε… οπότε…; Αλλά έχω και μια απορία. Αν το ένα τοις εκατό σήμερα λέει ότι η οικονομική κατάσταση είναι καλή πριν από μερικά χρόνια, προ κρίσης, τι θα απαντούσε σε αυτά τα γκάλοπ;
- Δεν θα απαντούσε.
- Γιατί;
- Δεν θα το έβρισκαν.
- Γιατί; Δεν υπήρχε τότε;
- Όχι αθώο μου παιδί, υπήρχε και παραϋπήρχε, αλλά δεν θα ήταν εντός του οπτικού μας πεδίου.
- Δεν σε καταλαβαίνω!
- Απλό, απλούστατο. Το μισό χρόνο θα ήταν διακοπές στο βόρειο ημισφαίριο και τον άλλο μισό χρόνο διακοπές στο νότιο ημισφαίριο. Πώς να βρεις κάποιον που είναι συνεχώς διακοπές;
- Λες, αυτό είναι το ένα τοις εκατό;
- Μη σου πω ότι είναι και διπλάσιο!
- Γιατί;
- Διότι το ένα τοις εκατό βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο βόρειο ημισφαίριο. Βάλε και το άλλο που βρίσκεται στο άλλο ημισφαίριο και κάνει …θερινές διακοπές!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου