Τρίτη 28 Μαΐου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Περιττό να σου πω!
- Τι;
- Πρέπει να τα μαζεύουμε και να φεύγουμε!
- Και που να πάμε;
- Όπου θες! Διακοπές πήγαινε!
- Και με τι λεφτά, ρε! Εδώ έχουμε ρυθμίσεις που τρέχουν και άλλες περιμένουν στην αφετηρία μέχρι να ακούσουν τον πυροβολισμό για να αρχίσουν να  τρέχουν κι αυτές. Με δουλεύεις τώρα; Τι διακοπές μου τσαμπουνάς; Δεν υπάρχει σάλιο ούτε για να βάλουμε στο δάχτυλο για να δούμε κατά που φυσάει!
- Πήγαινε στο χωριό σου άμα θες! Εδώ μην κάθεσαι μόνο!
- Και για να έχουμε καλό ερώτημα, δε μου λες, γιατί όλη αυτή η προτροπή για …εξαφάνιση;
- Θα πλακώσουν τουρίστες! Θα γεμίσουν λιμάνια, αεροδρόμια, παραλίες, θάλασσες…
- Αϊ, στα κομμάτια! Ώ, ρε πανηγύρια! Αλλά για στάσου είναι αυτός λόγος να εξαφανιστώ; Επειδή θα έρθουν αυτοί θα χαλάσω εγώ την καθημερινότητά μου; Δεν κατάλαβα! Στην δική μου χώρα; Στην πατρίδα μου; Για σε παρακαλώ σύνελθε!
- Είναι θέμα καλλωπισμού!
- Καλλωπισμού;;; Τι εννοείς; Πώς θα καλλωπιστεί η χώρα αν εξαφανιστώ εγώ;
- Καλά, δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες…
- Αλλά τι είναι;
- Κοίτα, ας πούμε, γεμίζει η Αθήνα από τουρίστες…
- Με το καλό να έρθουν και να περάσουν καλά!
- Ναι, αλλά εάν εσύ θέλεις να βγεις στους δρόμους και να αρχίζεις να φωνάζεις, τι θα γίνει; Πρόβλημα στην κυκλοφορία, οι τουρίστες θα χαλάσουν το πρόγραμμά τους, μπορεί και να φοβηθούν μην τους έρθει και καμιά ξανάστροφη…
- Κατάλαβα τι εννοείς! Να μην κάνω διαδηλώσεις και τέτοια…
- Α! Γεια σου!
- Και δηλαδή να το παίξω ότι όλα είναι ωραία και ανθηρά;
- Εμ, ξέρω εγώ;
- Δεν θυμάμαι καλοκαιριάτικα να είχαμε διαδηλώσεις και ιστορίες… Καύσωνας και διαδήλωση στο Σύνταγμα είναι, …πώς να το πω; Αταίριαστα πράγματα! Αλλά και πάλι δεν μπορώ να εκφραστώ μέσα στην χώρα μου όπως θέλω εγώ;
- Ναι, αλλά είναι δυνατόν καμιά κατοσταριά άνθρωποι να φέρνουν άνω κάτω, …τα κάτω άνω; Για αυτό σου λέω!
- Τζάμπα συζήτηση! Να χάσω εγώ το ουζάκι δίπλα στο κύμα! Να ‘ναι καλά ο Σεπτέμβρης! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου