Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ



- Φεύγω, φεύγω!
- Που πας;
- Πάει, το αποφάσισα, φεύγω!
- Δεν θα μας πεις, για του το έβαλες;
- Φεύγω διακοπές!
- Διακοπές;
- Ναι, διακοπές, τι γούρλωσες έτσι τα μάτια σου;
- Διακοπές, διακοπές;
- Ναι, από αυτές!
- Και με τι λεφτά;
- Σιγά! Λεφτά δε θα βρω;
- Μα εδώ χρωστάμε δεξιά κι αριστερά, κοιτάμε πώς να εξασφαλίσουμε τον περιούσιον άρτον και εσύ μου μιλάς για διακοπές;
- Κοίτα να σου πω, η ζωή είναι σύντομη, πολύ σύντομη. Πότε θα προλάβω να πάω διακοπές ξανά; Άν περιμένω να βελτιωθούν τα πράματα, φέξε μου και γλίστρησα! Εξ άλλου το είπε και ο πως τον λένε να δεις, έχει και ένα δύσκολο όνομα, σε μπλουμ τελειώνει, αυτός μωρέ ο επικεφαλής του αποτέτοιου, του γιουρογκρούπ. Η χώρα εξέρχεται σταδιακά από την κρίση.
- Ε! Άι…
- Ναι, ακριβώς! Αφού σου λέει από το 14 θα υπάρχει ανάπτυξη. Τέτοιες προσδοκίες έχουν!
- Μακάρι, από το στόμα του και στου Θεού το αυτί, διότι άμα δεν το ακούσει ο Θεός δεν γίνεται τίποτα, πλέον.
- Ναι, βρε το είπε, οπότε γιατί να μην πάω; Αφού θα φτιάξουν τα πράματα. Να χάσω τζάμπα το καλοκαίρι μου. Αι στα κομμάτια από εκεί! Θα δανειστώ τώρα και όταν έρθει η ανάπτυξη θα τα επιστρέψω!
- Ναι, αλλά εγώ άκουσα και το άλλο! Το ΔΝΤ αλλιώς μας τα λέει. Ότι έκανε λάθος για την πρόβλεψη του για την ανάπτυξη της διεθνούς οικονομίας.  Όσο πάει και το μειώνει…
- Δεν είναι καλοί στα μαθηματικά, μου φαίνεται…
- Σου λέει η παγκόσμια οικονομία θα έχει μικρότερη ανάπτυξη από αυτήν που υπολογίζαν. Όσο να ‘ναι φταίει και η ευρωπαϊκή ύφεση…
- Καλά, βρε παιδί μου, αφού δεν τα πάνε καλά στα στατιστικά, γιατί το παιδεύουν; Αφού είναι βλέποντας και κάνοντας… Και αυτή η ανάπτυξη τέλος πάντων, μέχρι που περιμένουμε να φτάσει; Πόσο να μεγαλώσει πια; Αιωνόβια είναι; Ας’ την αφήσουμε λίγο, μην την ταλαιπωρούμε άλλο..  Πάντως, ό,τι και να πεις, εγώ διακοπές θα πάω. Αφού το είπαν, θα έχουμε ανάπτυξη, οπότε μην πάει χαμένο το όμορφο καλοκαίρι μας…
- Να μου πεις με τι θα φύγεις, να έρθω να σου κουνήσω το μαντήλι…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου