Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Δηλαδή αυτοί είναι οι ανωμερίτες και εμείς οι κατωμερίτες;
- Όπως λέμε η άνω ραχούλα και η κάτω ραχούλα! Ακριβώς έτσι!  Πώς λέμε θα γίνουμε από δυο χωριά χωριάτες; Ένα ίδιο πράμα!
- Α! πα πα! Και τι θα γίνει τελικά;
- Κανείς δεν ξέρει και όλοι ξέρουν. Θα δείξει. Πάντως, για να γίνει γνωστό, μέσα από διαρροές… Παλιό το κόλπο. Το αφήνουμε τάχα μου τάχα μου, να κυκλοφορήσει, να γίνει γνωστό, να φανούν αντιδράσεις και μετά βλέποντας και κάνοντας!
- Και από πού έγινε η διαρροή;
- Δεν φάνηκε ότι έγινε από τους ίδιους. Το αλβανικό συγκυβερνών κόμμα στα Σκόπια πέταξε την είδηση ότι αυτό ετοιμάζεται, και ειδικά ότι είναι η πρόταση του Νίμιτς!
- Ναι, αλλά…
- Δεν έχει, ούτε ναι, ούτε αλλά! Το είπαμε και άλλη φορά. Τώρα που τα πράγματα στο εσωτερικό της χώρας πάνε από το καλό στο καλύτερο είναι ευκαιρία για τους σκοπιανούς να ζητήσουν και τη λύση αυτού …του μυστηρίου.
- Δε μου λες όμως… Αν καταλήξουν στην ονομασία Άνω Δημοκρατία της Μακεδονίας…
- Δάγκωσε τη γλώσσα σου…
- Λέω, βρε παιδί μου, λέω, αν, είπα αν.
- Να μη λες!
- Καλά δεν λέω! Αλλά αυτό  το “Άνω” δεν δείχνει, δεν σημαίνει, δεν υποδηλώνει ότι πρέπει να υπάρχει και το “Κάτω”;
- Λογικά έτσι πάει…
- Άρα;
- Άρα, μπαίνουμε σε ένα επικίνδυνο παιχνίδι με γειτόνους που αρπάζουν και καπηλεύονται παρελθόν, ιστορίες, ονομασίες, δικαιώματα…
- Βράσε όρυζα, εν ολίγοις…
- Μου αρέσει που η κυβέρνηση τους …ποιεί την νήσσαν και δηλώνει ότι δεν είναι της στιγμής να γίνονται δημόσιες συζητήσεις και ότι αν καταλήξουν θα κάνουν δημοψήφισμα για να δουν άμα συμφωνούν οι πολίτες της…
- Χα, χα! Με έκανες και γέλασα. Σα να μου λες, είμαι τυφλός και δεν θέλω να δω το φως μου! Βρε, ξέρεις τι σημαίνει όλο αυτό; Την επόμενη κιόλας μέρα θα στήσουν ένα πάρτι, τι πάρτι λέω, ολόκληρο πανηγύρι και θα το γιορτάζουν για μέρες, για μήνες. Και εμείς θα είμαστε σε καμιά γωνία να λουφάζουμε και να …απολαμβάνουμε τις γιορτές τους σα φτωχοί συγγενείς!
- Αχ! Πάλι ιστορίες θα έχουμε… Πάλι πανηγύρια… Πάλι αλλού θα πάει ο λογισμός μας…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου