Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Προλαβαίνω λες;
- Γιατί; Άργησες για κάπου;
- Που να προλάβω ο κακομοίρης; Αργά το εντόπισα! Διαφορετικά, θα είχα καταφέρει να κάνω το κουμάντο μου! Πάλι ατύχησα!
- Τι δεν πρόλαβες και είσαι τόσο στενοχωρημένος;
- Ευκαιρία ήταν, αλλά μου φαίνεται, πάει πέταξε το πουλί!
- Θα μου πεις;
- Δεν είδες; Ευκαιρία είναι!
- Ποιο;
- Το νησάκι!
- Ποιο νησάκι; Τι νησάκι;
- Να… εδώ… δες… διάβασε…
- Δεν βλέπω τίποτα!
- Δεν μου λες; Πόσο καιρό έχεις να πας σε οφθαλμίατρο;
- Η όραση μου είναι μια χαρά! Είμαι περήφανος γι’ αυτήν!
- Μα, αφού δε βλέπεις!
- Τι να δω; Μου δείχνεις μια δημοπρασία για ένα νησάκι! Τι σχέση μπορεί να έχεις εσύ με τη δημοπρασία αυτού του νησιού;
- Και γιατί να μην μπορούσα να είχα; Οι άλλοι, δηλαδή, είναι καλύτεροι;
- Δε λέω, αλλά οι άλλοι σίγουρα έχουν κάτι παραπάνω από σένα! Τα λεφτά!
- Εμ, για αυτό σου λέω ότι δεν προλαβαίνω. Τιμή εκκίνησης δέκα εκατομμύρια! Που να τα βρω τελευταία στιγμή;
- Γι’ αυτό σου λέω! Τι σκας; Δεν είναι για μας αυτά!
- Θα μπορούσε όμως. Διότι όπως …έστρωσες θα κοιμηθείς! Εμείς δεν στρώσαμε και δεν μπορούμε να κοιμηθούμε. Κοιμόμαστε;
- Άσε, ρε! Τζάμπα αγορά! Δεν διάβασες καλύτερα μου φαίνεται!
- Γιατί; Τι λέει;
- Και να το πάρεις άδικος κόπος!
- Γιατί;
- Δεν είδες που λέει, αν θες να κτίσεις σπίτι μόνο μέχρι 380 τετραγωνικά μπορείς να κτίσεις; 
- Μόνο;
- Εμ, τι σου λέω; Δεν μπορείς να χτίσεις παραπάνω. Για αυτό σου λέω, ασ’ το να πάει στα κομμάτια, δεν σε συμφέρει. Για ένα παλιόσπιτο να μπεις σε τέτοια στενοχώρια! Θα σου φτάσει; Δε θα σου φτάσει! Άσε να το πάρει κανένας κακομοίρης να χτυπιέται μετά! Και πες ότι τα είχες! Δε σε συμφέρει! Τζάμπα χτυπιέσαι!
- Λες, ε;
- Φως, φανάρι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου