Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Αυτό που μιλάνε για εκατομμύρια από εδώ, εκατομμύρια από εκεί μου προκαλεί μια ζάλη, μια σκοτοδίνη… Είναι δυνατόν να μιλάνε …για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου;
- Μιλάμε για πολλά λεφτά…
- Αν η φοροδιαφυγή είναι εκατομμύρια, τότε, πόσο είναι το εισόδημα; Δηλαδή υπάρχει κόσμος που έχει εισόδημα εκατομμύρια το χρόνο; Και εμείς τι κάνουμε; Μάλλον …τζιτζίκια πεταλώνουμε!
- Και μετά μου λες…
- Εγώ σου λέω;  Εσύ δεν θες να ακούσεις! Εδώ παίζονται παιχνίδια και εμείς κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου.
- Και όχι τίποτα άλλο, αλλά έχω και μια απορία!
- Για λέγε να ακούσω, αλλά πρόσεχε τι θα πεις! Δεν με έχεις συνηθίσει σε ερωτήσεις υψηλού άι κιου!
- Σοβαρέψου κι άκουσε. Τις προάλλες άκουσα και είδα κάποιον που χρωστούσε στην Εφορία κάπου χίλια και κάτι ευρώ και ήταν στα πρόθυρα να του κατασχέσουν το σπίτι. Ξεσηκώθηκε η γειτονιά και κάτι έκανε μου φαίνεται, πήρε αναβολή η εκτέλεση, κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Για χίλια ευρώ δηλαδή! Ψίχουλα σχετικά με τα άλλα!
- Για λέγε! Πού θες να καταλήξεις;
- Εδώ τώρα, μιλάμε για περισσότερα λεφτά, πολύ περισσότερα, καμία σχέση δηλαδή, και μιλάμε για μηνύσεις για φοροδιαφυγή. Τι σημαίνει μήνυση; Δικαστήρια και τέτοια; Και ο άλλος; Του έγινε μήνυση; Και επειδή δεν είχε να πληρώσει πήγε να του γίνει κατάσχεση; Μα αφού λένε ότι άμα χρωστάς κατευθείαν κατάσχεση! Και μια που έφερε η κουβέντα, εγώ που χρωστάω στην εφορία θα μου κάνει κατάσχεση; Και όταν το ακίνητο μου είναι προσημειωμένο από την τράπεζα; Τι θα πάρει; Πολύ μπερδεμένα όλα αυτά; Εσύ ξέρεις τι γίνεται;
- Μήπως υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση όταν χρωστάς πολλά και διαφορετική όταν χρωστάς λίγα;
- Λες να υπάρχει και αυτή η διαβάθμιση;
- Δεν ξέρω! Λέω… Μήπως…
- Ποιόν να ρωτήσουμε λες;
- Εγώ ένα ξέρω πάντως… Όπου φτωχός κι η μοίρα του!
- Τώρα όλοι είμαστε φτωχοί!
- Μη το λες!... Μη το λες!...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου