Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Μμμμ…
- Κοιμάσαι;
-Μμμμ…
- Πώς μπορείς και κοιμάσαι έτσι;
- Δεν κοιμάμαι. Προσπαθώ να βρεθώ στο ύψιστο σημείο μιας απόλυτης νιρβάνα!
- Θεός φυλάξοι! Τι έπαθες; Πώς κάθεσαι έτσι;
- Διακόπτεις τη σκέψη μου! Μμμμ…
- Και τι σκέφτεσαι;
- Αυτή τη στιγμή τίποτα. Θέλω να αδειάσω το μυαλό μου!
- Και γιατί παρακαλώ;
- Για να βρεθώ σε μια κατάσταση ύπνωσης!
- Και γιατί παιδάκι μου; Γιατί το κάνεις αυτό;
- Για να μπορέσω να ανταπεξέλθω!
- Και σε κατάσταση ύπνωσης θα το πετύχεις αυτό; Όταν θέλουμε να καταφέρουμε κάτι πρέπει να είμαστε σε πλήρη δράση! Ξύπνιοι και ορθοί!
- Εγώ μόνο έτσι θα τα καταφέρω.
- Τι να σου πω! Εσύ ξέρεις καλύτερα! Και ποιος ο λόγος;
- Ο λόγος; Οι λόγοι θες να πεις!  
- Δηλαδή;
- Δεν έχει δηλαδή, θα σου εξηγήσω και θα καταλάβεις! Η γυναίκα μου είναι στην Αλεξανδρούπολη διορισμένη, ο μεγάλος μου ο γιός σπουδάζει στη Λαμία και ο δεύτερος μου φέτος πέτυχε στην Κρήτη. Τι απομένει; Εγώ! Παραμένω στα πάτρια εδάφη για να κρατήσω ψηλά …τα λάβαρα της ευδαιμονίας!
- Αμάν βρε παιδί μου! Έπαθες τέτοιο …κακό; Και πως θα τα βγάλεις πέρα;
- Δεν ξέρω. Γι’ αυτό κάνω γιόγκα για να βρεθώ σε ηρεμία και να αποφασίσω τι να κάνω! Η μια λύση είναι να παραιτηθεί η γυναίκα μου, διότι ότι θα βγάζει θα τα ξοδεύει κιόλας. Άρα, είτε δουλεύει είτε δεν δουλεύει το ίδιο και το αυτό! Έτσι κι αλλιώς παν και οι μισές ρυθμίσεις από εκεί στο πυρ το εξώτερο, διότι δεν θα μας μένει τίποτα. Η άλλη λύση είναι να σταματήσω τα παιδιά μου από τις σπουδές τους.
- Τς, τς, αμάν βρε παιδί μου...
- Πράγμα δύσκολο, μόνο που το σκέφτομαι. Και από την άλλη πάλι σκέφτομαι να μετακομίσω στη δουλειά μου και να μένω εκεί πρωί βράδυ, διότι έτσι θα μειώσω κατά πολύ τα έξοδα. Δεν θα έχω τα πάγια του σπιτιού! Φως, νερό, τηλέφωνο… Γιατί πως αλλιώς να δίνω δόσεις τρεχουσών και μελλοντικών ρυθμίσεων; Διότι δεν έχω τελειώσει ακόμη με δαύτες. Θα εμπλακώ και σε καινούριες που …περιμένουν να τις επισκεφτώ!
- Βρε παιδί μου… Και τι θα κάνεις;
- Ένα από τα δύο! Ή θα τους γυρίσω όλους πίσω ή θα κάνω παύση πληρωμών! Ένα από τα δύο! Έχεις εσύ άλλη λύση; 
- Άμα δεν πληρώνεις όμως θα σε βάλουν μέσα!
- Ίσως είναι καλυτέρα έτσι!
- Γιατί;

- Θα έχω δωρεάν στέγαση και σίτιση! Λίγο το ‘χεις τη σήμερον ημέρα; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου