Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι βόμβα ήταν αυτή πάλι!
- Τι βόμβα;
- Μεγατόνων!
- Εγώ δεν άκουσα τίποτα!
- Που να ακούσεις, εσύ!
- Κοίτα να σου πω, κάθε μέρα όλο και κάτι ακούμε! Πέφτουν βόμβες ποικίλων μεγεθών οπότε κάποια στιγμή, τι να σου κάνει, αυτί είναι αυτό, κάτι θα πάθει! Θα επέλθει μια κώφωση! Όχι τελείως, αλλά, άλλα θα ακούμε και άλλα θα καταλαβαίνουμε. Έτσι κι αλλιώς αλλού ‘ντ’ αλλού βρισκόμαστε!
- Αρχίζεις και μαθαίνεις βλέπω!
- Αναρωτιέμαι πόσο γερό στομάχι έχουμε και αντέχουμε ακόμη με αυτές τις διαρροές ειδήσεων από κάθε σημείο του ορίζοντα! Και συγχρόνως …καπάκι και μια διάψευση για να έχουμε να πορευόμαστε!
- Ακριβώς, έτσι…
- Για λέγε όμως, τι ήθελες να πεις…
- Τι να πω…. Πάλι στο προσκήνιο οι συντάξεις, οι χρονολογίες, η μείωση, η αύξηση… ένας κουβάς μεγάλος και μια κουτάλα να τα γυροφέρνει, και από εδώ παν κι οι άλλοι… Όποιον πάρει ο χάρος…
- Άντε πάλι…
- Ναι, δεν βγαίνουμε κύριε, δεν βγαίνουμε, βαλ’ τα κάτω να δεις. Βάλε έσοδα, βάλε έξοδα, δεν βγαίνω, πώς να στο πως αλλιώς, δεν βγαίνω. Πρέπει κάτι να κόψω…
- Καλά, πριν από λίγο διάβαζα ότι η Τρόικα δεν ζητάει περικοπές και τα τοιαύτα…
- Εξαρτάται! Ήταν διαρροή αυτό ή κυκλοφόρησε επίσημα, έτσι για να βρίσκεται, διότι μέχρι στιγμής εγώ δεν έχω καταλάβει ποιος ζητάει τι, και ποιος κάνει τι… Από τον Άννα στον Καϊάφα πάμε…
- Να, δες κι αυτό, διάψευση αυτών που κυκλοφόρησαν, δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στις συντάξεις… Δες, να το γράφει εδώ… δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα…
- Τι να πω… Δεν είμαι σίγουρος κι εγώ ποια πραγματικότητα ζω. Είμαι εδώ, είμαι αλλού… είμαι παραπέρα; Δεν ξέρω αν ονειρεύομαι όταν κοιμάμαι, ή όταν νομίζω ότι είμαι ξυπνητός. Γιατί μπορεί να νομίζω ότι δεν κοιμάμαι και να τρέχω δεξιά κι αριστερά, αλλά να το βλέπω αυτό στον ύπνο μου… Να το ονειρεύομαι δια ζώσης… και το αντίστροφο…
- Ησύχασε, πουλάκι μου, ησύχασε…. Δεν είναι τίποτα, θα σου περάσει…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου