Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ |ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Όχι πες μου τώρα αν είναι σωστό αυτό!
- Φυσικά όχι, αλλά…
- Τι αλλά, μωρέ, που μας πήραν φαλάγγι και κοιμόμαστε ύπνο βαθύ! Σε λίγο δεν θα ξυπνάμε ούτε από το ροχαλητό μας!
- Καλά, ρε, μα τόσο πολύ;
- Αφού τα βλέπεις και εσύ ο ίδιος… Δεν μας δουλεύουν ψιλό γαζί; Τζάμπα μάγκες είμαστε μου φαίνεται. Αλλά εμείς εκεί συνεχίζουμε και ψωνίζουμε…. Τάχα μου ευκαιρίες και κουραφέξαλα…!
- Και δεν μου λες; Έγινε έρευνα;
- Όχι ήρθε και μας το είπε ένα πουλάκι! Σήμερα το πρωί… Τσιρ… τσιρ… τσιρ… και μας τα είπε όλα…
- Εντάξει, ντε, μη θυμώνεις, μια κουβέντα είπαμε!
- Τι κουβέντα, ρε! Τα βλέπεις, δεν τα βλέπεις; Οργιάζουν οι πολυεθνικές. Άλλες τιμές, πιο χαμηλές φυσικά σε άλλες χώρες της Ευρώπης, τσιμπημένες έως δαγκωμένες εδώ στην Ελλάδα. Είναι γιατί θέλουν να βοηθήσουν…. Στην αναμπουμπούλα χαίρεται ο λύκος! Τώρα, σου λέει είναι ευκαιρία… Τώρα που πονάει…, να πέσει η χαριστική βολή! Σε αμέτρητα είδη… Κοίτα διαφορές… μέχρι και εξήντα τα εκατό επάνω…
- Αρχίζω και νιώθω πολύ βλάκας…
- Εγώ θα έλεγα κάτι άλλο, αλλά φοβάμαι μην μας πιάσει στο στόμα του ο Αφεντούλης και μας περάσει γενεές δεκατέσσερις!
- Καλά, ρε αυτό λέγεται κλοπή! Και να πεις ότι είναι τα μεταφορικά πάει στα κομμάτια. Είναι πιο κοντά αυτοί! Δεν είναι τα μεταφορικά στη μέση. Τι μπορεί να είναι;
- Τι μπορεί να είναι… Η βλακεία μας και η ηλιθιότητά μας… τι άλλο μπορώ να πω… Οι άλλοι είναι πιο έξυπνοι από μας και τα πληρώνουν φθηνότερα; Όχι πες μου!
- Για να σταματήσουμε να αγοράζουμε ξένα προϊόντα και θα σου πω εγώ μετά…
- Ωραίο ανέκδοτο μας είπες… Είδες πολλούς να κοιτάνε τις ετικέτες όταν ψωνίζουν οτιδήποτε; Θα μου πεις είναι φθηνότερα! Να μου το πεις! Αλλά το φθηνό τις περισσότερες φορές αποδεικνύεται ακριβό! Αν όμως δυναμώσουμε τις ντόπιες εταιρίες θα ρίξουν κι αυτές τις τιμές τους. Διαφορετικά θα τους πάρει και θα τους σηκώσει! Είπες τίποτα;
- Ναι…
- Τι;
- Βρε, που πάμε…; Που πάμε ορέ; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου