Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Την χάσαμε την ευκαιρία!
- Ποια από όλες;
- Αυτή με το χιόνι!
- Είναι το χιόνι ευκαιρία; Για ποιο πράμα;
- Πρώτα απ’ όλα, για το γνωστό και μη εξαιρετέο. Σου προσφέρει μια άσπρη μέρα! Το λες και νομίζεις ότι το πέτυχες κιόλας. Τέλος πάντων! Παρηγοριά στον άρρωστο!
- Και τι άλλο;
- Χάσαμε τις λευκές μέρες!
- Τι είναι πάλι τούτο;
- Που ζεις μωρέ αδερφάκι μου; Σε κανένα χωριό; Δεν είσαι ντιπ για ντιπ κοσμοπολίτης!
- Για λέγε να μαθαίνω και εγώ ο χωριάτης!
- Στο εξωτερικό, υπάρχουν διακοπές που λέγονται λευκές μέρες. Κλείνουν τα σχολεία μερικές μέρες και πάνε διακοπές μαζί με τους γονείς τους φαντάζομαι, αλλά τώρα που το σκέφτομαι μπορεί και μόνα τους, κατά ομάδες και νοικιάζουν σαλέ και ξενοδοχεία και κάνουν σκι!
- Τι μου λες! Τέτοια μεγαλεία ζουν τα αδέρφια μας στην Ευρώπη! Ε! Πάει τελείωσε είμαι χωριάτης, αφού δεν το ήξερα κι αυτό, τζάμπα καμαρώνω για την ευγενική μου καταγωγή! Και δε μου λες; Γιατί χάσαμε την ευκαιρία;
- Χιόνισε, δεν χιόνισε;
-Ναι!
- Αυτό το πρόγραμμα των λευκών ημερών λένε να το εφαρμόσουν και εδώ…
- Που εδώ; Εδώ, εδώ;
- Τι λέμε τόση ώρα; Και θέλουν να το εφαρμόσουν την εβδομάδα που είναι η Καθαρά Δευτέρα! Που να βρεθεί το χιόνι τότε; Για αυτό, λέω, τώρα είναι η ευκαιρία! Τώρα που χιόνισε…
- Εσύ έχεις την εντύπωση ότι αν θα κλείσουν τα σχολεία, θα τρέξουν όλοι, παλαβοί και τρελοί, να τρέξουν στα χιόνια;
- Αμέ!
- Τρελός παπάς σε βάφτισε!
- Γιατί, ρε; Κάποτε δεν πηγαίναμε; Να τριήμερα από εδώ, να τριήμερα από κει… Έτρεχε ο κόσμος στα χιόνια!
- Είσαι σοβαρός και τα λες! Θες και τα πιστεύεις;
- Εσύ έχεις αντίρρηση;
- Όχι, τι αντίρρηση να έχω, αλλά να σκέφτομαι…
- Γρήγορα όμως σκέψου πριν λιώσουν τα χιόνια…
- Πώς να πάμε για σκι όταν μας έχουν ξεσκι…;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου