Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Μια αναστάτωση την βλέπεις να κυκλοφορεί, έτσι δεν είναι;
- Ναι, ρε, το είδες και εσύ; Και νόμιζα ότι μόνο εγώ το βλέπω. Είπα κι εγώ; Ιδέα μου είναι;
- Κάτι σα να αιωρείται στο αέρα, μια αμφιβολία να το πω, ένα δισταγμό να το πω, ένα του κουτρούλη ο γάμος να το πω, ένα άει στο διάολο να το πω; Δεν ξέρω τι ακριβώς!
- Ακριβώς, όπως τα λες! Από τη μια έχουν πέσει οι σωτήρες να μας σώσουν, και έχουμε μέρες ακόμη. Φαντάσου να πλησιάσουν κιόλας. Αφού από τώρα πετιούνται οι πρόκες και τα καρφιά! Στο τέλος τι έχει να γίνει! Να πάρουμε μπόλικο ποπ κορν για να απολαύσουμε ποιος θα υπερτερήσει για να τον διαλέξουμε τελικά! Α! όλα κι όλα! Γουρούνι στο σακί δεν θα αγοράσουμε, θα κοιτάξουμε, θα ακούσουμε, θα κλέψουμε υποσχέσεις, θα τους πιέσουμε να κάνουν αυτά που θέλουμε, θα συμφωνήσουν αμέσως μαζί μας, δεν θα μας αρνηθούν τίποτα και μετά θα πούμε… Ναι εσένα θέλω! Εσένα θέλω να με πάρεις από το δρόμο της απωλείας και να με οδηγήσεις στο δρόμο της ευδαιμονίας και της απόλυτης νιρβάνα!
- Δεν νομίζεις ότι είσαι λίγο υπερβολικός; Λίγο θεατράλε ακούγεσαι!
- Γιατί; Να ξεφύγω από το γενικό κλίμα της εποχής; Θα είμαι σαν μύγα μεσ’ στο γάλα!
- Το άλλο το άκουσες;
- Για ποιο λες;
- Για το πλεόνασμα! Θαύματα! Θαύματα!
- Δηλαδή;
- Δεν είδες; Αυτά που περίμεναν να πετύχουμε το 2014 το καταφέραμε μέσα στο 2013
- Ε! Άει…
- Ναι, ακριβώς, όπως στα λέω.. Αφού αναρωτιούνται κι αυτοί… Και σκέφτονται να ανοίξουν συζήτηση για την ελάφρυνση πριν τις ευρωεκλογές…
- Και γιατί πριν; Άσε να περάσουν πρώτα και μετά. Δεν αντέχω τόσες πολλές συγκινήσεις μαζεμένες!
- Μα προφανώς θέλουν να προλάβουν τίποτα εκπλήξεις!
- Κι άλλες; Από την μια έκπληξη στην άλλη πάνε! Η πολλή συγκίνηση δεν κάνει καλό! Θα τρέχουμε για υπογλώσσια!
- Έχω μαζί μου! Τι θες; Γνήσια ή γενόσημα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου