Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Έχω ραβασάκι!
- Τυχερέ! Πάλι σου ‘φεξε!
- Τι εννοείς;
- Ότι, όσο να πεις βολεύεσαι!
- Κατάλαβα που το πας! Να που δεν βολεύομαι, όμως! Δύσκολες μέρες!
- Καλά! Και ραβασάκια και δύσκολες μέρες!
- Φίλε, ραβασάκι από κει που χρωστάω έχω! Για να καταλαβαινόμαστε!
- Ωχ!
- Α! Μπήκες τώρα!
- Τι μου λες, ρε θηρίο! Και τι γίνεται τώρα;
- Πώς να πάω; Μπορεί να διαφημίζουν δεξιά και αριστερά ευνοϊκές ρυθμίσεις και ανάσες, αλλά δεν είναι έτσι!
- Πώς είναι;
- Πως να μπορώ με τόσες δόσεις να ανταπεξέλθω;
- Αφού διάβασα ότι τις κάνανε εκατό δόσεις,. Εγώ νομίζω ότι είναι μια χαρά. Μη το βγάλουμε και τα μάτια. Μη παραπονιέσαι. Ούτε του παπά να μη το πεις!
- Βρε θα το πω και ακόμη παραπέρα!
- Δεν είσαι ευχαριστημένος δηλαδή;
- Πως να είμαι; Οι εκατό δόσεις είναι για όσους χρωστάνε μέχρι δέκα χιλιάδες. Βαλ’ τα κάτω να δεις! Εκατό ευρώ η δόση!
- Καλά είναι, μια χαρά είναι!
- Είπα εγώ ότι δεν είναι μια χαρά;
- Εμ, τότε;
- Τι γίνεται με τους άλλους που χρωστάνε περισσότερα; Γιατί να μην έχουν κι αυτοί εκατό δόσεις για να δουν κι αυτοί Θεού πρόσωπο; Και να γεμίσουν και τα ταμεία! Υπάρχουν κι άλλες ρυθμίσεις που τρέχουν και ένα σωρό …ξαφνικά εφάπαξ! Που να πρωτοδώσεις; Μίκραινε τις δόσεις για να πάρουν όλοι! Έτσι;
- Εδώ που τα λέμε ένα δίκιο το έχεις! Διότι το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχει αυτός που χρωστάει περισσότερα. Αλήθεια; Γιατί τέτοια διάκριση; Δεν μπορείτε να κάνετε κάτι;
- Τι να κάνουμε; Εμείς; Μόνοι μας; Υπάρχουν συνδικαλιστικά όργανα, σύλλογοι, ομοσπονδίες, επιμελητήρια. Από αυτούς  άμα δούμε φως!
- Αυτοί , δεν είδαν, δεν ξέρουν, δεν έτρεξαν;
- Τι να σου πω; Ό,τι ξέρεις, ξέρω!
- Καλά κρασά, δηλαδή! Και τι θα γίνει;
- Πάντως, αν δεν αυξήσουν τις δόσεις, πώς θα δουν χρήμα; Δηλαδή, ο άλλος μπορεί να δίνει εκατό ευρώ το μήνα και να έχει ήσυχο το κεφαλάκι του. Εγώ που θέλω να δώσω τετρακόσια, γιατί να μην μπορώ να τα δώσω; Και σε βαράει στο κεφάλι!
- Τι να πω; Κουράγιο και υπομονή! Κοίτα μην πάθεις τίποτα! Και τρέχουμε! Έκλεισε και το ΕΟΠΥΥ!
- Δε βαριέσαι! Θα γυρίσουμε πάλι στο ξεμάτιασμα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου