Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Είναι σκέτη σπαζοκεφαλιά!
- Τι; Άρχισες τα σταυρόλεξα τώρα;
- Εγώ τα άρχισα; Άλλοι ασχολούνται με αυτά, αλλά όσο να πεις συμμετέχουμε κι εμείς! Είμαστε οι κύριοι συμμετέχοντες σ’ αυτά τα σταυρόλεξα!
- Για πες, μήπως μπορώ να βοηθήσω!
- Άμα έχεις να μου δανείσεις, μπορείς να βοηθήσεις, διαφορετικά κάθε άλλη απόπειρα προσπάθειας θα πάει χαμένη!
- Τι σόι σταυρόλεξα είναι αυτά που χρειάζονται και λεφτά;
- Άκου να δεις, λοιπόν! Χρωστάς, δεν χρωστάς;
- Μόνο; Παντού!
- Ας πάρουμε ένα από όλα; Ποιο θες; Ας πάρουμε το ΤΕΒΕ!
- Και εκεί χρωστάω!
- Δεν είσαι ο μόνος, ευτυχώς έχεις και παρέα! Λοιπόν! Σου λέει, ό,τι χρωστάς μέχρι και το 2012 θα μας τα δώσεις σε σαράντα δόσεις!
- Σοβαρά; Καλά, δεν μου το λες τόση ώρα; Τρέχω, πάω να μπω στη ρύθμιση!
- Φρόνιμα! Μη βιάζεσαι!
- Γιατί, ρε; Χαζός είσαι; Πάω να προλάβω, μην τ’ αλλάξουν μετά!
-  Βιάζεσαι… Έχει και συνέχεια…
- Δηλαδή;
- Αυτά είναι για το 2012! Το 2013;
- Ε;
- Για το 2013, το μισό εξάμηνο θα τα ακουμπήσεις σε δώδεκα δόσεις και το δεύτερο εξάμηνο …φράστ! Ζεστό χρήμα! Και φυσικά τα τρέχοντα, γνωστά και μη εξαιρετέα!
- Για στάσου λίγο να κάτσω!
- Δεν θα φύγεις τώρα; Άντε πήγαινε!
- Που να πάω; Καλά με είχες φτιάξει στην αρχή, μου τα χάλασες μετά!
- Είδες που σου τα ‘λεγα!
- Συγγνώμη, να ρωτήσω κάτι; Καλά, τα πρώτα, είναι ευνοϊκά, το 2013 με χαλάει. Που να τα βρω τόσα λεφτά; Αν τα είχα θα καθόμουν έτσι; Θα είχα πάει και θα ξοφλούσα. Γιατί τα έχουν διαφορετικά για πέρυσι; Ήταν καλή η χρονιά και έπεσε χρήμα;
- Δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Για αυτό σπάω το κεφάλι μου να βρω, με τι φιλοσοφία βγήκε αυτό το πρόγραμμα! Πώς το σκέφτηκαν έτσι; Τι σχέδιο …σταυροβελονιά είναι αυτό; Σπάω το κεφάλι μου εδώ και μέρες και άκρη δεν βγάζω!
- Τι να πω, ρε παιδάκι μου! Πάλι στα ίδια! Πάλι θα χρωστάμε;
- Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ, αλλά και πάλι μου φαίνεται υπερβολικά χαζό, είναι ότι δεν θέλουν να μαζέψουν λεφτά…, μας κάνουν τη ζωή ποδήλατο! Τι άλλο μπορώ να σκεφτώ; Να πουν, δεν έχουμε λεφτά και να αρχίσουν τις περικοπές. Και μετά θα αυξήσουν τις δόσεις. Οι περικοπές όμως θα μείνουν! Και όλοι θα είμαστε μια ευτυχισμένη οικογένεια!

- Αμάν, βρε παιδάκι μου, πολλά θρίλερ βλέπεις! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου