Τρίτη 8 Απριλίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι είναι αυτό;
- Δε βλέπεις;
- Βρε, αθεόφοβε, πουράκια καπνίζεις; Εδώ, κόψαμε και το τσιγάρο, καταλήξαμε στο στριφτό, αλλά το κόψαμε κι αυτό!
- Άλλο πράμα η αισιοδοξία, τελικά!
- Εγώ σου μιλώ για τα πουράκια και εσύ …στρίβειν δια του αρραβώνος! Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε είσαι!  
- Είναι πακέτο! Μαζί πάνε αυτά τα δύο!
- Δηλαδή θες να μου πεις ότι καπνίζοντας πουράκια σου αλλάζει η ψυχολογία;
- Πως δεν καταλαβαίνεις! Πως δεν με καταλαβαίνεις!
- Κάνω απέραντες προσπάθειες αλλά δεν με βοηθάς, πώς να το κάνουμε δηλαδή, είναι δύσκολο να σε ακολουθήσω…
- Τεστ άι κιου έκανες τώρα τελευταία; Γιατί αν δεν έκανες, πρέπει να κάνεις γιατί μπορεί να χάνεις!
- Α, ρε πάγαινε από δω, θα μου πεις εμένα…
- Έλα ρε, μην αρπάζεσαι…. Έχω και κέφια…
- Αυτό το καταλάβαμε… τίποτα άλλο πες μας… καπνός χωρίς φωτιά δεν γίνεται… και τι φωτιά! Πολυτελείας!
- Άλλο πράμα η αισιοδοξία, βρε παιδάκι μου, άλλο πράμα να ανοίγει το μάτι σου και να το αφήνεις να κοιτάει μέχρι πέρα, μακριά… Όταν αλλάζει η ψυχολογία σου, ρε συ, ανεβαίνεις, σκαρφαλώνεις στα σύννεφα, ρε συ!
- Πρόσεχε και το σκαλοπάτι, μην βρεθείς κάτω και γκρεμοτσακιστείς, κακομοίρη μου! Και πως θα σε μαζεύουμε μετά, δεν είσαι και οικονομικός!
- Εγώ είμαι αλλού τώρα!
- Για πες, είσαι μακριά; Γιατί σε χάνω, δε σε βλέπω καλά, για δώσε παρακαλώ συντεταγμένες!
- Είμαι αλλού και είμαι καλά!
- Να μην στενοχωριόμαστε δηλαδή! Να μην ανησυχούμε!
- Καθόλου, μα καθόλου! Δεν νιώθεις την αύρα να σε περικυκλώνει;
- Όχι, το μόνο που με περικυκλώνει είναι ότι δεν έχω λεφτά για την αυριανή δόση της τράπεζας, της εφορίας, της…. άσε μη σου πω κι άλλα!
- Εγώ νιώθω την αύρα της αισιοδοξίας! Όλες οι εφημερίδες γράφουν για μας, ότι πετύχαμε, ότι πετυχαίνουμε, έρχεται η Αγγέλα, τέρμα άλλα μέτρα, η ζωή ξαναρχίζει από την αρχή!
- Α! Κατάλαβα, γι’ αυτό ο σημαιοστολισμός του καπνίσματος…
- Η ζωή είναι ωραία, το καλοκαίρι στην Ελλάδα είναι ωραίο, η ίδια η Ελλάδα είναι ωραία…
- Οι Έλληνες δεν είναι ωραίοι, όμως, άλλο πια!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου