Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Πάει κι αυτός!
- Ποιος, βρε;
- Ο Δαραβίγκας!
- Δαραβίγκας… Δαραβίγκας… Βοήθησε με λίγο!
- Καλά, που ζεις, μωρέ αδερφάκι μου; Τον Δαραβίγκα δεν ξέρεις;
- Γιατί είναι απαραίτητο; Αυτός με ξέρει εμένα; Γιατί να τον ξέρω εγώ;
- Δεν μπορεί να σε ξέρουν όλοι. Είσαι δημόσιο πρόσωπο;
- Καλά… Φυσικά… Αλλά…
- Παιδάκι μου, βγαίνεις στην τηλεόραση;
- Όχι, γιατί να βγω;
- Λοιπόν, τότε; Τι μου τσαμπουνάς; Βγες στο γυαλί, ρίξε τις κορόνες σου και τις εξυπνάδες σου και από δω παν’ κι οι άλλοι.
- Δε σε πιάνω, τι θες να πεις;
- Είναι γιατί είσαι πάντα ανενημέρωτος! Ζεις πίσω από τον κόσμο!
- Ναι, για να έχω τα νώτα μου φυλαγμένα! Για λέγε, λοιπόν!
- Αυτός ο Δαραβίγκας λίγο πριν τις εκλογές μπήκε αναπληρωτής πρόεδρος του ΟΚΑΝΑ!
- Μπήκε; Πώς μπήκε; Άνοιξε την πόρτα και είπε, ήρθα, καλημέρα σας!
- Όχι έτσι ακριβώς! Διορίστηκε λίγες μέρες πριν!
- Εμ! Έτσι πες τα! Και που είναι το περίεργο; Ούτε ο πρώτος είναι ούτε ο τελευταίος!
- Εδώ, σε θέλω τώρα! Μετά τις εκλογές ξηλώθηκε, πήρε το καπελάκι του και είπε γεια σας, εγώ φεύγω!
- Γιατί; Δεν τον σήκωνε το κλίμα;
- Έβαλαν στη θέση του έναν αναπληρωτή Καθηγητή Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης  που έχει εξειδίκευση στις τοξικοεξαρτήσεις.
- Αυτό καλό μ’ ακούγεται. Ο άλλος τι ειδικότητα είχε;
- Από ό,τι γνωρίζω είναι γνωστός τηλεπαραθυράκιας! Δεν τον θυμάσαι από παλιά σε κάτι κάλτ εκπομπές; Α! Και είναι πρόεδρος της ΜΚΟ Πανελλήνιος Αντιναρκωτικός Αγώνας!
- Ε! Και;
- Για αυτό τον ξήλωσαν.
- Και πως έγινε αυτό;
- Το πήρε χαμπάρι ο Αντώνης και τον έστειλε σπίτι του!
- Και δεν είπαν τίποτα άλλο;
- Πως! Ότι δεν ήταν λάθος επιλογή αλλά έγινε βελτίωση επιλογής!
- Εγώ φταίω, που δεν πήρα σβάρνα όλα τα κανάλια και να γραπωνόμουν από τα παράθυρα. Τώρα ξες ποιος θα ήμουν εγώ; Ξες ποιος θα ήμουν; Όχι, πες μου, ξες ποιος θα ήμουν εγώ;
- Α! ρε μεγάλε, Ελληνάρα! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου