Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Μήπως είναι κάτι που δεν ξέρω;
- Γιατί; Νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα; Είσαι πολύ γελασμένος και βαθιά νυχτωμένος!
- Ξέρω εγώ; Τι να πω; Αλλιώς τα ήξερα!
- Και από πού σου ήρθε όλη αυτή η απορία και η αμφιβολία;
- Να, διάβασα την Ντόιτσε Βέλλε…
- Μπα! Διαβάζουμε και ξένο τύπο;
- Από όλα διαβάζουμε. Πως θα είμαστε ενήμεροι;
- Και είστε πολλοί;
- Πόσο πολλοί; Για μένα μιλάω! Χρησιμοποιώ και εγώ τον πληθυντικό μεγαλοπρέπειας που ξεκίνησες εσύ…
- Για λέγε, λοιπόν!
- Έγραφε λοιπόν ο τίτλος: Έτσι ζουν οι Έλληνες τέσσερα χρόνια μετά τη χρεοκοπία…
- Ε; Και; Που είναι το παράξενο;
- Εσύ δεν βλέπεις τίποτα παράξενο;
- Όχι, μια χαρά τα λέει…
- Και αυτό περί χρεοκοπίας δεν σου λέει τίποτα;
- Τι να μου πει;
- Δηλαδή… είμαστε υπό καθεστώς χρεοκοπίας;
- Όχι είμαστε υπό καθεστώς καλπάζουσας ανάπτυξης… Α! πάγαινε από δω, ρε…
- Καλά, αφού…
- Δεν έχει αφού και μαφού…
- Καλά και αυτό… αυτό που περιμένουμε την ανάπτυξη; Ότι είμαστε σε καλό δρόμο!
- Είπε κανείς το αντίθετο; Την περιμένουμε. Αυτήν δεν ξέρουμε πότε θα ‘ρθει! Ξέρουμε; Μπορεί να έρθει και να μην το πάρουμε χαμπάρι… Όλα παίζονται…
- Και έχει και υπότιτλο…
- Τι λένε τα πουλάκια μου;
- Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η απουσία προοπτικής!
- Κι εσύ τι λες;
- Τι να πω;
- Αυτό τα λέει όλα! Διότι σου λέει, υπάρχει προοπτική στην Ελλάδα; Για πες!
- Εμ, υπάρχει;
- Πες το, ντε! Μη φοβάσαι να το ξεστομίσεις…
- Κοίτα να σου πω…
- Μου τα μασάς…
- Πάντως, τι θα μου συμβεί αύριο δεν ξέρω… Όταν ξημερώνει ο Θεός την μέρα κάνω το σταυρό μου και τρέχω να προλάβω…Ό,τι προλάβω… Και μετά, το βράδυ ξανακάνω το σταυρό μου και λέω έχει ο Θεός…
- Α! Τόσο καλά! Τέτοια προοπτική…
- Τι άλλο; Αφού το λέει ξεκάθαρα και το άρθρο…Οι αυτοκτονίες έχουν διπλασιαστεί, το ΑΕΠ μειώθηκε κατά 25% και οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα συχνά ακόμα περισσότερο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ωστόσο η απουσία προοπτικής…ο δρόμος για την έξοδο από την κρίση είναι βασανιστικά μακρύς, καταλήγει η εφημερίδα.
- Λέει τίποτα αισιόδοξο;
- Ναι… Αυτό… Οι Έλληνες υποφέρουν όσο ποτέ άλλοτε από τις επιπτώσεις της κρίσης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου