Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Λίγο περίεργο σε βλέπω σήμερα!
- Περίεργος εγώ;
- Αμέ! Κάπως είσαι!
- Δηλαδή;
- Πώς να στο πω βρε παιδάκι μου… περίεργος… φέρεσαι κάπως παράξενα…
- Σήμερα το αντιλήφθηκες αυτό; Πολύ γρήγορος είσαι, μωρέ αδερφάκι μου… Πρόσεξε, θα βρεις μπροστά σου… Παρ’ το αλλιώς!
- Δούλεψε εσύ…
- Δε σε δουλεύω… Αλλά πως μπορώ κάθε μέρα να μην είμαι, εδώ και καιρό; Και όσο περνά ο καιρός άλλο τόσο αγριεύω…
- Και γιατί αυτό;
- Διότι είπα ότι δεν θα διαβάζω…, δεν θα ακούω…, αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ… Μπορώ; Αδύνατον! Κάτι είναι μέσα μου που με σπρώχνει… ενώ το ξέρω ότι μου κάνει κακό όλο αυτό το τουρλουμπούκι που βιώνω… Προσπαθώ… Προσπαθώ… αλλά δεν… τίποτα…
- Δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό!
- Πρέπει να έχω και κάποιο πρόβλημα… γιατί δεν εξηγείται διαφορετικά που δεν καταλαβαίνω κάποια πράγματα…
- Όπως;
- Δεν λένε και οι έξω και οι μέσα ότι πάμε καλά… τέλος πάντων κάπως καλά… έστω βγαίνει μια άκρη στο δρόμο… Να συγχαρητήρια από δω, να πλεονάσματα από εκεί… θα βγούμε από το μνημόνιο… πάμε να ξεμυτίσουμε και νάσου κάποιο δημοσίευμα μας βάζει πάλι μέσα… ξαναβγαίνουμε… και όλο κάτι γίνεται και έχουμε μείνει στο μπες βγες…
- Γίνονται προσπάθειες.. τι να πεις…
- Και νάσου που σκάει μύτη μια έρευνα της Global States Of Mind βγάζει την κυβέρνηση στη τρίτη θέση της πιο μισητής κυβέρνησης στον κόσμο…
- Τι;;;;;;;;;;
- Ναι, όπως τ’ ακούς… Και αναρωτιέμαι εγώ…. Πάμε καλά ή δεν πάμε καλά; Βγαίνουμε ή δεν βγαίνουμε;
- Στον κόσμο; Μήπως δεν διάβασες καλά και έγραφε στην Ευρώπη;
- Γιατί; Θα έκανε κάποια διαφορά;
- Όσο να πεις άλλο της Ευρώπης, άλλο της υφηλίου… Τς, τς, τς, τς ….
- Μόνο το 14% αποδέχεται την κυβέρνηση…
- Α! ρε μην ακούς… Τίποτα πληρωμένοι θα είναι… Παπαγαλάκια του κερατά που θέλουν να κάνουν ζημιά…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου