Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Το κατάλαβες;
- Τα κατάλαβα!
- Το κατάλαβες καλά;
- Το κατάλαβα καλά!
- Το κατάλαβες πολύ καλά;
- Το κατάλαβα πολύ καλά! Εξαίρετα!
- Και τι έχεις να πεις;
- Ποιοι είναι αυτοί με τα κατεχόμενα! Αυτό δεν έχω καταλάβει  ακόμη!
- Σιγά το δύσκολο! Οι έχοντες και οι κατέχοντες!
- Σε αυτά τα κατεχόμενα συμπεριλαμβάνονται και τα κατεχόμενα της Κύπρου;
- Τι σχέση έχουν τώρα αυτά; Από πού κι ως που;
- Κατεχόμενα δεν είναι αυτά;
- Κι επειδή;
- Ξέρω εγώ; Με τις λέξεις θα παίζουμε; Ή λέμε ή δε λέμε!
- Τι να σου πω;
- Τι να μου πεις; Χρειάζεται μια διευκρίνιση! Να ξεκαθαρίσει το τοπίο! Να καταλάβουμε ποιοι έχουν τα …κατεχόμενα!
- Τι ποιοι τα έχουν;
- Να μπουν διαχωριστικές γραμμές, ρε φίλε, πώς να στο πω πιο καθαρά;
- Τι γραμμές;
- Ποιοι είναι αυτοί οι έχοντες και οι κατέχοντες, διότι αν έχω εγώ ένα σπιτάκι και το νοικιάζω και παίρνω ένα ενοίκιο των διακοσίων ευρώ και οι νοικάρης μου δεν με πληρώνει διότι δεν έχει και εγώ κάνω υπομονή και δεν τον βγάζω γιατί να πληρώνω φόρο επί των μη πληρωθέντων; Να βάζω και από την τσέπη μου; Για να γίνω μη έχων και μη κατέχων;
- Πες ότι είναι επί πιστώσει! Πως βγάζει κάποιος ένα τιμολόγιο επί πιστώσει και περιμένει να πληρωθεί;
- Πάει πέρασαν αυτά! Αν δεν στείλεις πρώτα τα λεφτά δεν έχει αποστολή εμπορεύματος. Θα περιμένεις μέχρι να γεράσεις και βάλε… Άρα τι κάνω εγώ; Τον πετάω έξω αφού δεν με πληρώνει; Τι θα κοιτάξω, την ατομική μου αλληλεγγύη ή την συνανθρώπων αλληλεγγύη; Για πες; Πώς να λειτουργήσω; Ή θα πρέπει να ζητήσω προκαταβολή ενοικίων μερικών χρόνων;
- Μάλλον σαν ανέκδοτο ακούστηκε αυτό!
- Μ’ αρέσει που διατηρείς το χιούμορ σου ζωντανό και ακμαίο… σε ευπρεπή επίπεδα!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου