Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Είμαι μπερδεμένος!
- Πάλι; Πόσα θες να μας τρελάνεις; Ηρέμησε λίγο! Χαλαρά το κορμί!
- Εύκολο να το λες, αλλά δεν είναι έτσι!
- Πώς είναι δηλαδή;
- Άμα είσαι μπερδεμένος, είσαι μπερδεμένος, δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά.
- Και πως μπερδεύεσαι;
- Δύσκολο είναι; Εσύ δηλαδή δεν βρέθηκες ποτέ σε αμηχανία και να βρίσκεσαι στα χαμένα; Να πάω μπροστά ή πίσω; Να κάνω δεξιά ή αριστερά;
- Αμέ! Πολλές φορές. Όταν είμαι σε μποτιλιάρισμα!
- Κάπου αλλού;
- Σαν που δηλαδή;
- Κάτι πιο σοβαρό!
- Δεν είναι σοβαρό το μποτιλιάρισμα; Ξέρεις τι είναι να τρέχεις, να βιάζεσαι και να κολλήσεις; Δεν υπάρχει χειρότερο!
- Και άμα σου πω εγώ κάτι χειρότερο;
- Υπάρχει και χειρότερο;
- Αμέ! Άκου λοιπόν για να μαθαίνεις! Για να βάλεις τα πράγματα στη σωστή θέση τους. Διότι δεν είναι όλα τα ίδια!
- Α! Μπα; Για λέγε!
- Ο Αντώνης λέει ότι πάμε σε καινούριο μνημόνιο και ο Αλέξης λέει ότι δεν κάνουμε βήμα πίσω!
- Άρα; Και που είναι το μπέρδεμα;
- Δεν λένε δυο διαφορετικά πράγματα; Ποιον να πιστέψω; Ποιανού το όνειρο να ακολουθήσω; Του Αντώνη ή του Αλέξη;
- Τι να σου πω ρε φίλε μου! Ακολούθα και εσύ όποιον θες! Έτσι κι αλλιώς και τα δυο όνειρα είναι!
- Ναι; Ε;
- Αντίθετα όνειρα  μεν, αλλά…
- Είδες τι λες κι εσύ; Αντίθετα… Άντε βγάλει άκρη. Ποιος λέει την αλήθεια; Ποιος λέει ψέματα;
- Α! παπα! Ψέματα αποκλείεται να λέει κανένας! Είναι δυνατόν; Προφανώς έχουν διαφορετική οπτική γωνία.
- Ναι, αλλά το μπέρδεμα παραμένει; Τι να κάνω εγώ; Κι εγώ έχω διαφορετική οπτική γωνία; Πόσες γωνίες πια!
- Ούτε μπακλαβάς να ήταν!
- Και πως θα ξεμπερδευτώ;
- Κοίτα να σου πω! Ο καθένας ζει στον κόσμο του, οπότε ζήσε κι εσύ στο δικό σου!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου