Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Άντε να βγάλεις άκρη!
- Που έμπλεξες πάλι;
- Εγώ δεν μπλέκομαι ποτέ! Άλλοι μας μπλέκουν και δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη!
- Και τώρα;
- Δεν περιμένουμε μέρες, εβδομάδες…
- Μήνες και τα λοιπά… Ξέρω, ξέρω…
- Ε! Τώρα, από ό,τι φαίνεται κοντεύουμε στο τέλος… Και βγαίνουν μαχαίρια!
- Μαχαίρια;
- Ναι, διότι αλλιώς ο ένας, αλλιώς ο άλλος!
- Τι θες να πεις;
- Τι θέλω να πω, τι θέλω να πω! Οι μεν θα χαιρετήσουν μια θριαμβευτική επιτυχία και οι δε θα χαιρετήσουν μια παταγώδη αποτυχία!
- Και γιατί αυτό;
- Γιατί ο καθένας κοιτάει από διαφορετική μεριά!
- Και πως γίνεται αυτό;
- Ξέρω  εγώ; Να ρωτήσουμε κανένα οφθαλμίατρο! Όλο και κάτι περισσότερο θα ξέρουν! Άντε μετά, βγάλε άκρη! Εγώ τι να πω; Ποιος έχει δίκιο; Ποιος έχει άδικο; Μην πω ότι κάποιος μας δουλεύει ψιλό γαζί! Λες να παίζει να μας δουλεύουν αμφότεροι;
- Γίνεται κι αυτό;
- Τι να πω, ρε παιδί μου! Το μυαλό μου έχει εξοκείλει! Έχει πέσει στα πατώματα με όλα αυτά! Χύμα, σου λέω! Όλοι από τη μεριά τους υποστηρίζουν τα δίκια τους…
- Ναι, κι εμείς στη μέση να χειροκροτούμε!
- Ναι, αλλά ποιος έχει δίκιο; Ποιον να πιστέψω;
- Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό!
- Και μέχρι το ξύρισμα τι κάνουμε;
- Αναμένουμε!
- Ναι, αλλά εμείς θα πληρώσουμε τη νύφη! Κι αν μας βγει ακριβός ο γάμος;
- Και τελικά τι λες;
- Δεν υπάρχει ούτε τελικά, ούτε αρχικά! Μη σου πω ούτε και μέση!
- Δηλαδή, δεν βλέπουμε τίποτα; Όλα αόρατα είναι;
- Όπως σε βλέπω και με βλέπεις;
- Αφού εγώ σε βλέπω! Δεν είσαι αόρατος!
- Που είναι το πρόβλημα τότε;
- Σιγά… Με μπέρδεψες!
- Αυτό είναι! Επιτυχία!
- Ποια είναι η επιτυχία;
- Το ότι μπερδεύτηκες!
- Ε, και;
- Δεν έχει άλλο!  Ζήσαν αυτοί καλά… και μεις;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου