Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Δεν κοιμήθηκα χτες βράδυ!
- Δεν κοιμήθηκες καθόλου ή δεν κοιμήθηκες καλά;
- Σου λέω, δεν κοιμήθηκα χτες βράδυ! Τι δεν καταλαβαίνεις;
- Ηρέμησε φίλε μου! Πρόσεξε τα νεύρα σου!
- Μια χαρά είναι τα νεύρα μου… Μην ανησυχείς…
- Το βλέπω… Είναι που δεν κοιμήθηκες κιόλας… Είσαι η προσωποποίηση της ηρεμίας… Και γιατί παρακαλώ δεν κοιμήθηκες; Ξέχασες να πάρεις τα χάπια σου;
- Τα πήρα!
- Τότε;
- Δεν μ’ έπιασαν φαίνεται! Μου σφηνώθηκαν ιδέες και στριφογύριζα όλη τη νύχτα!
- Μπράβο! Και τι σκεφτόσουν;
- Το ναι και το όχι!
- Οχ! Κατάλαβα! Και που κατέληξες;
- Πουθενά! Ένα τοπίο στην ομίχλη!
- Και δεν έγινε κανένα ξεκαθάρισμα; Δεν κουνήθηκε καθόλου η ομίχλη;
- Καθόλου! Διότι δεν έχω αποφασίσει τι να ψηφίσω! Από τη μια έχω πέντε χρόνια που πάμε από το κακό στο χειρότερο… Μετά ακολούθησαν πέντε μήνες διαπραγματεύσεων χωρίς αποτέλεσμα και τώρα καλούμαι εγώ μέσα σε μια εβδομάδα να αποφασίσω… Άμα ήταν έτσι γιατί κάνουμε εκλογές; Πώς να αποφασίσω; Ποιος να ξεδιαλύνει το τοπίο; Να ξέρω! Να ψηφίσω ναι; Τι θα ακολουθήσει μετά; Να ψηφίσω όχι; Και μετά; Πως θα είναι η επόμενη μέρα;
- Καλά, ρε, δεν ακούς στην τηλεόραση; Από το πρωί αυτά λένε! Μπορείς να μάθεις!
- Αυτά; Δεν με βοηθάνε!  Ίσα ίσα που με μπερδεύουν περισσότερο…
- Και τότε τι θα κάνεις;
- Δεν ξέρω…
- Κάτι όμως πρέπει να αποφασίσεις. Να τα βάλεις κάτω και να ζυγίσεις τα υπέρ και τα κατά!
- Τα έβαλα…
- Και;
- Και τα δυο μού έκατσαν βαριά!
- Κάπου πρέπει να καταλήξεις!
- Έλα μου, ντε! Δεν ξέρω! Για αυτό έχω αϋπνίες… Μόνο ένας βομβαρδισμός υπάρχει… Ακούω τον έναν… Τι ωραία που τα λένε… Έχουν δίκιο… Ακούω την άλλη πλευρά… Δίκιο έχουν, έτσι είναι… σκέφτομαι… Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα…
- Είμαι σίγουρος ότι θα βρεις την απάντησή σου! Θα την βρεις! Πρέπει να την βρεις!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου