Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙO ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ

- Είμαι  αναποφάσιστος!
- Δεν ξέρεις τι θα ψηφίσεις;
- Για τις εκλογές λες;
- Ναι, για αυτές…
- Σιγά που είμαι αναποφάσιστος για το τι θα ψηφίσω! Ξέρω και πολύ καλά μάλιστα! Αφού το είπα και σε ένα γκάλοπ που έλαβα μέρος.
- Τους είπες τι θα ψηφίσεις;
- Ναι, γιατί; Δεν έπρεπε; Να σου πω κι εσένα! Θα πάρω ένα στην τύχη και …τσουπ θα το ρίξω! Επειδή καθόμουν παλιότερα και ξεζούμιζα το μυαλό μου; Πάνε αυτά!
- Δεν ξέρω! Τι να σου πω! Την δουλειά τους κάνουν κι αυτοί. Τότε; Σε τι είσαι αναποφάσιστος;
- Υπάρχει μεγάλο δίλλημα!
- Έχει σχέση με τις εκλογές;
- Εμ, φυσικά!
- Με δουλεύεις; Από τη μια λες ότι ξέρεις και από την άλλη δεν ξέρεις…
- Μπερδεύεσαι πολύ εύκολα! Τι είναι οι εκλογές; Μόνο ψήφος;
- Τι μπορεί να είναι άλλο;
- Και διατήρηση της ψυχικής μου υγείας!
- Πάλι μου τα μασάς!
- Δεν σου τα μασάω καθόλου! Μα καθόλου!
- Εξηγήσου τότε ξεκάθαρα. Μην είσαι ήξεις αφίξεις!
- Σκέφτομαι… και πολύ μάλιστα, και δεν μπορώ να αποφασίσω…
- Ναι…
- Το δίλλημά μου είναι το εξής! Αν δεν σπάσω την τηλεόραση θα αυξήσω τα λεξοτανίλ μου! Αν την σπάσω θα απαλλαγώ από αυτά! Αλλά πάλι, αν την σπάσω θα κάνω κακό στην τσέπη μου! Αν το μετανιώσω; Αν την χρειαστώ αργότερα; Θα αγοράσω καινούρια; Με τι λεφτά; Και από την άλλη…, αν δεν…, θα πέσω στα ηρεμιστικά! Δεν είναι κι αυτό λύση! Θα ζω με χάπια;
- Και είναι ανάγκη να την σπάσεις; Μην την ανοίγεις! Χάρισέ την!
- Και αν βρεθώ αδύναμος και δεν μπορέσω να κρατηθώ και την ανοίξω; Μου λες;
- Να μην ρωτήσω γιατί θέλεις να την εξαφανίσεις την τηλεόρασή σου…
- Αν το κάνεις, θα σκεφτώ ότι η λογική σου έχει πιάσει πάτο… Ας το καλύτερα, για να μην σε κακοχαρακτηρίσω…
- Είναι κι αυτό ένα πρόβλημα, ένα δίκιο το έχεις με το δίλλημά σου…
- Δεν μπορώ… δεν ξέρω… Νομίζω ότι δεν θα μπορέσω να αποφασίσω…
- Τι να σου πω ρε φίλε… δεν μπορώ να σε βοηθήσω…
- Για αυτό σου λέω! Εγώ είμαι ο πραγματικά αναποφάσιστος!

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου