Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι κάνεις;
- Γιόγκα!
- Γιόγκα; Γιατί;
- Θέλω να σκεφτώ!
- Και χωρίς γιόγκα δεν μπορείς να σκεφτείς;
- Όχι!
- Καλά! Και που θες να βγάλεις άκρη;
- Θέλω να την βγάλω καθαρή μέχρι να φτάσουμε στην άκρη του τούνελ… Διότι από την μια, η επίσκεψη του Ολάντ, που δεν έχει ξεκαθαρίσει τις ακριβώς είναι, η επίσκεψη, όχι ο Ολάντ, αλλά από την άλλη είναι ηλίου φαεινότερον…
- !!!
- Είναι όλα αυτά που συμβαίνουν και δεν ξέρουμε αν θα πληρώνουμε ΦΠΑ στα φροντιστήρια, με κούρασε αυτό το κρυφτούλι, μια έτσι, μια γκιουβέτσι… Μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον γρύλλο… Το θυμάσαι φαντάζομαι… Αφού να φανταστείς σκέφτομαι να ανοίξω το στόμα μου και να πω… άει…. Και εσείς και ο γρύλλος σας… Και επιπλέον, χώρια από τα άλλα επί πλέον, δεν ξέρω αν θα μπορώ να τηρήσω τις υποσχέσεις μου…
- Ποιες υποσχέσεις;
- Ότι θα τηρήσω την υπόσχεση μου να συνεχίζω να πληρώνω τα μηνιαία μου βάρη…. Διότι μια υπόσχεση είναι αυτή η συμφωνία που έχω συνάψει δώθε κακείθε στα γνωστά ιδρύματα που φυλλορροούν…
- Κοίτα να σου πω… Οι υποσχέσεις είναι για να αθετούνται… Τι σκας;
- Να μην σκάω λες, ε;
- Εμ, αφού βλέπεις που πάει το πράμα… Όλοι προετοιμάζονται για την άφιξη της ανάπτυξης... Προς τα πού να κοιτάξεις και να μην δεις ότι ο οργασμός που επικρατεί είναι για τις εορταστικές εκδηλώσεις της υποδοχής… Κάθε κόμμα και ένα καημός!
- Και είπες να το ρίξεις στη γιόγκα!
- Είναι η μόνη σωτηρία! Γιόγκα και πάσης Ελλάδος! Είναι η μόνη βοήθεια που προσφέρεται αυτή τη στιγμή για να επιπλεύσω …το λιγότερο δηλαδή. Διότι δεν δύναμαι περαιτέρω! Δεν δύναμαι!
- Και ποιος δύναται;
- Είναι πλέον θαύμα που επιπλέουμε! Θα γεμίσει η χώρα με ανδριάντες ηρώων! Ένα απέραντο μουσείο θα γίνει η χώρα, με τουρίστες που θα την κατακλύζουν πανταχόθεν για να δουν και να μελετήσουν από κοντά το μεγαλείο της φυλής! …Που πας;
- Να βρω κανέναν καλό γλύφτη!
-  Γλύπτη, εννοείς!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου