Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Πήραμε την κάτω βόλτα, όμορφη μου Παναγιώτα!
- Κεφάκια; Κεφάκια; Βλέπω το κρασάκι σού έφτιαξε την διάθεση.
- Αν μου έφτιαχνε την διάθεση θα τραγουδούσα άλλο άσμα και όχι αυτό. Κανένα ξεσηκωτικό, για να ανάψουν τα αίματα λιγάκι.
- Τι θες να πεις για τα αίματα;
- Παγωμένα είναι τα αίματα, σαν τον βόρειο Πόλο ένα πράγμα! Στην κατάψυξη…
- Μπρρρρ… Με πάγωσες μόνο που το είπες…
- Ναι, αλλά οι θεσμοί έχουν αντίθετη γνώμη… Διοικούν εν θερμώ… Εμείς έχουμε μείνει αποσβολωμένοι στον πάγο… Θα πάνε και οι εκατό δόσεις αν δεν είσαι συνεπής… Τώρα, τέτοια εποχή και  έτσι όπως είναι τα πράγματα πως την θεωρούν την συνέπεια είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο… Βάλε και ολίγην από ένφια, ολίγην από τέλη κυκλοφορίας, ολίγην από ευθείς φόρους, ολίγην από πλάγιους, ολίγην από ταμεία, ολίγην από Δεη, νερό, τηλέφωνα, ολίγην… από τι άλλο; Άμα έχεις και τίποτα φοιτητές που τους σπουδάζεις… Διότι δεν σπουδάζουν μόνο αυτοί, σπουδάζεις και εσύ μαζί τους… Με άλλον τρόπο αλλά με δικό σου άγχος. Τι άλλο έμεινε; Βάλε και κάνα δυο τράπεζες… Τι άλλο να θες από την ζωή σου; Πολυάσχολος. Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης…
- Πες το ψέματα! Και δε μου λες; Για το σπίτι δεν είπες τίποτα;  - Ποιο σπίτι;
- Αυτό που έχεις!
- Και που δεν ξέρω ακόμη για πόσο καιρό θα είναι δικό μου, θες να πεις!
- Αμάν, ρε παιδί μου, σε βρίσκω λίγο… λίγο…
- Καθόλου λίγο… Πολύ και μάλιστα πάρα πολύ… Υπερβολικά πολύ… Διότι σε όλα αυτά που σου είπα δεν ανέφερα καθόλου όλα αυτά που χρειάζομαι για να συνεχίζω να ζω για να μπορέσω να ανταποκριθώ σε όλα αυτά! Διότι άμα δεν έχω να φάω πως θα προχωρήσω παρακάτω;
- Και;
- Δεν έχει και…
- Αλλά τι έχει;
- Δεν έχει τίποτα. Άμα τα καταφέρω να τρώω κιόλας, θα μπορώ κάτι να κάνω και να είμαι συνεπής.
- Εδώ γελάμε… Χαχαχα…
- Γιατί ρε; Που είναι το αστείο;
- Γι αυτό που είπες. Το είπες και προηγουμένως. Για την συνέπεια… Για τους καλοπληρωτές και τους κακοπληρωτές… Ένας ασυνεπής είναι δακτυλοδεικτούμενος τη σήμερον ημέρα. Μόνο που θα είμαστε πολλοί, πάρα πολλοί, αμέτρητοι…
- Και άντε να δούμε, ποιος θα πρωτοζητάει ελεημοσύνη από ποιον; Θα πρέπει να οργανωθούμε…
- Τι εννοείς;
- Να κάνουμε σύλλογο, ρε! Υπέρ απωλείας της συνέπειας!
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου