Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Ζούμε ή δε ζούμε σε ένα τρελοκομείο;
- Τολμώ να συμφωνήσω μαζί σου!
- Αυτό έλειπε να είχες αντίρρηση! Το λιγότερο θα ήσουν τυφλός κουφός, μη πω και κουτσός!
- Δηλαδή πάμε καρφί για τον Άη Παντελεήμονα!
- Μόνιμοι τρόφιμοι, σου λέω!
- Από όπου να το δεις, έχουμε να τραβήξουμε πολλά ακόμη! Σα να έχω την αίσθηση ότι ακόμη δεν έχουμε δει αυτά που είναι να δούμε!
- Από πού να πιαστώ, από πού να αγναντέψω;… Κάπου άρπαξε το αυτί μου ότι βγαίνουμε από το Μνημόνιο μέχρι τον Μάιο και δεν το άντεξα,
- Μπα θα παράκουσες…
- Βρε, ναι σου λέω!
- Και τελικά; Τι έγινε;
- Έτρεξα στην Παναγιά την Γρηγορούσα και της έταξα μια λαμπάδα ίσαμε το μπόι μου να ήταν αληθινό αυτό που μάθαινα!
- Και;
- Τι και, ρε; Περίμενες να με απαντήσει η Παναγιά αμέσως; Δεν είσαι καλά μου φαίνεται. Αφού είναι μέχρι το Μάιο! Θα δείξει!
- Ρε, μήπως είναι πρωταπριλιάτικο αστείο; Θα μου πεις νωρίς είναι ακόμη αλλά δεν ξέρεις, μπορεί να ήταν πρόβα τζενεράλε! Όλα είναι πιθανά!
- Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να κυκλοφορεί τέτοια μπούρδα! Αλλά, λες να το πιστέψω; Τουλάχιστον μέχρι τον Μάιο θα έχω αλλαγμένη ψυχολογία! Όσο να πεις μια ανάσα ευχάριστης αναμονής θα μου κάνει καλό!
- Το άλλο το κουφό το έμαθες;
- Ποιο;
- Ευρωπαίος αξιωματούχος παραδέχτηκε ότι τα ελληνικά νησιά τα προετοιμάζουν να γίνουν κάτι σαν τα νησιά Έλλις, τότε που έτρεχαν οι μετανάστες, κόσμος και ντουνιάς, στο Αμέρικα!
- Αμάν την βάψαμε! Είναι καρατσεκαρισμένο;
- Όπως όλα! Τίποτα δεν ευσταθεί και όλα γίνονται!
- Πάνε τότε τα νησιά μας! Θα κλάψουν κι άλλες μανούλες!
- Αφού συνεχίζεται αθρόα η προσέλευση! Οι Τούρκοι τους ξαποστέλνουν όλους!
- Μα δε συμφώνησαν με τους Ευρωπαίους;
- Ε, και; Άλλο στα χαρτιά άλλο στην πράξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου